دانلود نسخه جدید و آخر Preposition M.

دسته بندی:

Preposition Master Pro v1.7 – اپلیکیشن آموزش سرگرم کننده گرامر زبان انگلیسی اندروید نسخه خریداری شده به قمیت 8.49 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

هر کسی برای یادگیری زبان انگلیسی شیوه مخصوص به خود را دارد و با یک بررسی و تحقیق ساده می توان فهمید که یادگیری به وسیله بازی و سرگرمی یکی از موثر ترین روش های آموزشی موجود در دنیا به شمار می رود. با توجه به این موضوع از چند سال گذشته تا کنون اپ های آموزشی نیز این هدف را در پیش گرفته اند و سعی می کنند با سرگرمی های مختلف مطالب گوناگون را در ذهن کاربرانشان جای دهند. Preposition Master Pro عنوان یک اپلیکیشن آموزش دهنده گرامر زبان انگلیسی به صورت بازی و سرگرمی مخصوص اندروید می باشد که توسط MasterKey Games توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به سیستم کلی این نرم افزار داشته باشیم و بخواهیم شیوه آموزشی آن را در چند جمله خلاصه کنیم می توان گفت که آموزش آن بر پایه جای گذاری است ؛ به گونه ای که یک جمله داده می شود و قسمتی از آن ناقص است و شما نیز در میان کلمات داده شده باید لغت صحیح را بنا بر نوع گرامر انتخاب کنید. تمامی سوالات بنا بر سطح امادگی شما انتخاب و نمایش داده می شوند و سعی می شود تا تمامی جنبه های گرامر مورد بررسی قرار گیرد. اگر در انتخاب گزینه صحیح اشتباه کنید یک مجازات زمانی در نظر گرفته می شود و پس از اتمام یک امتیاز بر اساس تعداد کل خطاها و سرعتتان به نمایش در می آید. از حالت بازی چند نفره غافل نشوید و علاوه بر نمایش قدرت خود توانایی های دوستانتان را در تسلط به زبان انگلیسی محک بزنید. همان طور که در توضیحات بالا نیز اشاره کردیم مهم نیست که از چه سطح و توانایی هایی برخوردار هستید زیرا تمامی سوالات درست مطابق با تسلط شما نمایش داده می شوند.

اپلیکیشن Preposition Master Pro با برخورداری از امکانات و یک سیستم آموزشی بسیار پر طرفدار توانسته است با قیمت 8.49 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را برای اولین بار در ایران از لینک های مستقیم وبسایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.7

    • - Enhanced Performance
    • - Content Revision
    • - Minor Bug Fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران