دانلود نسخه کامل Wacky Run

دسته بندی:

Wacky Run v2.0 Mod – بازی آرکید دوست داشتنی مسابقه دوی عجیب و غریب اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Wacky Run نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و اکثر گیمر ها این استودیو بازی سازی کاربلد را به خوبی می شناسند و با بازی هایش خاطره دارند. این استودیو بازی سازی خالق ده ها بازی جذاب و سرگرم کننده است و بازی هایی مثل Crazy Kick ، Draw Climber ، Planet Bomber ، را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Wacky Run هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که به محض ورود به آن می توانید امضای استودیو بازی سازی VOODOO را در آن ببینید. فضای گرافیکی ساده، جهان بازی ساده، گیم پلی ساده، و مکانیزم های ساده، همان چیز هایی هستند که در تمام بازی های این استودیو بازی سازی مشاهده می شوند و Wacky Run هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازی توانسته با همین سادگی های خودش تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد و با بیش از 10.000.000 دانلود در مارکت اندروید با استقبالی کم نظیر و استثنایی رو به رو شود. این بازی از آن دسته از بازی هایی است که ظاهر گول زننده ای دارد اما واقعاً آن طور که به نظر می رسد نیست. ممکن است در ابتدا فکر کنید با یک بازی ساده و بچه‌گانه طرف هستید اما Wacky Run با وجود ساده بودن گیم پلی اش بسیار دشوار و چالش برانگیز است و بدون شک شما را سورپرایز خواهد کرد. Wacky Run از جهات زیادی به بازی معروف و پرطرفدار Run Sausage Run از استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale شباهت دارد و مشخص است که از این بازی الهاماتی گرفته است. اما در عین حال این بازی حس و حال خاص خودش را دارد و واضح است که یک بازی کاملاً متفاوت است و به هیچ وجه یک بازی کپی نیست. توسعه دهندگان این بازی مثل همیشه کار خودشان را خوب انجام داده اند و بازی جدید آنها هم قطعاً رضایت شما را جلب خواهد کرد.

در حالی که Wacky Run خودش را در ژانر اکشن معرفی می کند، در عین حال باید گفت این بازی بیشتر به یک بازی مسابقه ای شباهت دارد تا یک بازی اکشن. این بازی کنترل یک کاراکتر سوسیس مانند را در اختیار شما قرار می دهد و از شما می خواد در مسیر های مسابقه ای دو مختلف، که همان مرحله های بازی هستند، با دیگر رقبای تان مسابقه دهید و سعی کنید از همه آنها جلو بزنید و اول شوید. رقبای شما زیاد نیستند و در واقع شما در تمام مراحل بازی فقط با ۳ رقیب مسابقه می دهید. اما مرحله ها دارای موانع بسیار زیاد و متنوعی هستند که دائماً تغییر می کنند و مهارت های تصمیم گیری در لحظه شما را تست می کنند. در مواجهه با موانع شما باید سریع باشید و تصمیم گیری های به موقع داشته باشید تا بتوانید از آنها عبور کنید. البته، با به دست آوردن جایگاه اول می توانید الماس دریافت کنید و در ادامه از این الماس ها برای ارتقاء هایی مثل سرعت بازگشت مجدد به بازی و افزایش سرعت دویدن هم استفاده کنید و راحت تر موانع بازی را پشت سر بگذارید. موانع بازی واقعاً دشوار هستند و هیچوقت نمی توانید آنها را پیش بینی کنید. اما این به معنای این نیست که بازی قصد دارد شما را با موانعش تنبیه کند. کاملاً‌ برعکس، موانع بازی واقعاً جالب و یونیک هستند و باعث می شوند از ابتدا تا انتهای بازی هیجان داشته باشید و هرگز احساس تکراری بودن و یکنواختی نکنید. همچنین، تروفی ها هم باعث می شوند واقعاً به این بازی معتاد شوید. در انتهای هر مرحله یک تروفی وجود دارد که تنها زمانی می توانید آن را به دست بیاورید که هنگام رسیدن به نقطه پایانی فاصله زیادی با دیگر رقیبان تان داشته باشید. به دست آوردن تروفی از عبور کردن از موانع هم دشوار تر است اما به دست آوردن آن حس خوبی دارد و شما را مجاب می کند که هر بار بخواهید مجدداً به بازی برگردید و یک بار دیگه شانس خودتان را امتحان کنید. Wacky Run توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات، جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0

    • Optimization fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران