دانلود برنامه ــ کاربردی FPse

دسته بندی:

FPse for android v11.220 build 898 – اپلیکیشن شبیه ساز پلی استیشن 1 اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار

FPse for android عنوان بهترین شبیه ساز اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید می باشد که توسط Schtruck & LDchen توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کنسول های بازی جزو اولین دستگاه های هوشمند پر طرفداری بودند که مردم سراسر جهان به سمت آن ها روی آوردند. طبیعتا با پیشرفت تکنولوژی کنسول ها نیز پیشرفته شده و امروزه شاهد نسل جدید از آن ها هستیم. نسلی که بازی ها را با گرافیکی فوق العاده و بدون نقص اجرا می کنند. به هر حال برخی از این کنسول ها برای ما بسیار خاطره انگیز هستند و بسیاری از بازی های محبوب دوران کودکی مان را با آن ها تجربه کرده ایم. یکی از پر طرفدار ترین کنسول های بازی شرکت سونی، پلی استیشن 1 می باشد که به نوعی می توان گفت هنوز هم کپی هایی از آن تولید می شود! خب اگر ما هم اکنون بخواهیم این کنسول را خریداری کنیم باید هزینه زیادی را پرداخت کنیم. جدای از آن و بدون هیچ گونه توجهی به بحث هزینه ها، پیدا کردن قطعات جانبی چنین کنسول هایی نظیر فلش مموری ها و یا دیسک های بازی اندکی دشوار است. به همین دلیل اگر علاقه زیادی به تجربه دوباره بازی های پلی استیشن 1 دارید می توانید شبیه ساز آن را بر روی گوشی اندرویدی تان نصب نمایید. FPse for android یکی از بهترین و کامل ترین شبیه ساز های کنسول ps1 در اندروید می باشد که اجرایش حسی را همانند بازی با کنسول اصلی به شما منتقل می کند. بدون شک دلایل مختلفی برای انتخاب عنوان این پست وجود دارد و هیچ گونه اغراقی در این زمینه نشده است. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با این ویژگی ها با ما همراه باشید.

FPse for android گزینه ای خاص برای اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید

اولین چیزی که کاربران و گیمر ها پس از اجرای شبیه ساز کنسول های مختلف انتظار دارند؛ اجرای بدون لگ و با کیفیت بازی ها می باشد. خوش بختانه تیم سازنده FPse for android به این موضوع توجه بسیاری داشته و بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ گونه تغییراتی به راحتی اجرا می کند. به لطف سیستم پیشرفته OpenGL در هنگام اجرای بازی ها با هیچ گونه لگ و یا تاخیری در اجرای دستورات مواجه نخواهید شد. برای شناسایی بازی ها تنها کافی است یک فایل iso. از آن ها تهیه کرده و در حافظه گوشی هوشمندتان قرار دهید. نکته ای که در این جا قابل تامل است، سیستم پیشرفته اسکن حافظه می باشد. به لطف این ویژگی هیچ گونه نیازی به جست و جوی مداوم در حافظه نبوده و شبیه ساز به طور خودکار تمامی بازی های موجود در حافظه دیوایس را شناسایی می کند.

اجرای بازی های چند نفره پلی استیشن 1 در اندروید

یکی از مسائلی که سازنده شبیه ساز کنسول ها در اندروید به آن توجهی ندارند، اجرای بازی های چند نفره می باشد. بسیاری از بازی های خاطره انگیز پلی استیشن وان نظیر تیکن، در حالت دو نفره لذت بیشتری دارند. این همان موضوعی است که بر خلاف دیگر ابزار مشابه، در برنامه FPse for android به آن پرداخته شده است. در این شبیه ساز فوق العاده شما قادر خواهید بود که به سادگی دو دستگاه اندرویدی را به یکدیگر متصل کرده و بازی ها را در حالت دو نفره انجام دهید. تنها باید به این نکته اشاره کنیم، که ویژگی فوق هم اکنون در حال آزمایش و بررسی است، پس اگر موفق به فعال سازی این ویژگی نشدید، بهتر است تنها چند روز منتظر آپدیت جدید شبیه ساز بمانید!

مجموعه ای از ویژگی های کاربردی در یک شبیه ساز

همان طور که می دانید و در ابتدای توضیحات نیز اشاره کردیم، امکانات متنوعی برای FPse for android در نظر گرفته شده است که در میان آن ها می توان به ده حالت مختلف گیم پد اشاره کرد. در حالت های گوناگون مکان قرار گیری دکمه های لمسی گیم پد متفاوت بوده و می توانید با توجه به نیاز های تان آن ها را تغییر دهید. اگر بخواهیم به یکی دیگر از ویژگی های کاربردی اشاره کنیم، می توان به پشتیبانی شبیه ساز از عینک های واقعیت مجازی اشاره کرد که لذت انجام بازی های خاطره انگیز را چندین و چند برابر می کند.

برخی از امکانات و یژگی های برنامه FPse for android اندروید :

  • اجرای بازی های پلی استیشن 1 در اندروید همانند کنسول اصلی
  • نبود هیچ گونه لگ و تاخیری در اجرای بازی ها به لطف OPENGL
  • اجرای بازی ها در قالب فایل های iso. و دیگر فرمت ها
  • اسکن خودکار و هوشمندانه حافظه برای شناسایی ب ازی های موجود
  • توانایی ضبط 20 ثانیه از بازی ها و دریافت آن در قالب یک فایل ویدئویی
  • سیستم جست و جوی خودکار در اینترنت برای یافتن کد های تقلب هر بازی
  • پشتیبانی از اتصال دو دستگاه به یکدیگر و انجام بازی ها در حالت دو نفره
  • 10 حالت مختلف گیم پد برای چینش دکمه ها به طور دلخواه
  • پشتیبانی از عینک های واقعیت مجازی VR
  • کیفیت صدای بسیار بالا
  • امکان ذخیره سازی بازی ها در هر قسمتی از بازی

اپلیکیشن FPse for android با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی ویژه در زمینه اجرای بازی های پلی استیشن 1 توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 11.220

    • Fixed Audio scratches for Spiderman 1 and 2
    • Fixed Siphon Filter 2 and 3 Target miss precision
    • Fixed possible file corruption when restoring files from Dropbox
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران