دانلود نسخه جدید و آخر English

دسته بندی:

Learn English with ReWord v3.7.1 – اپلیکیشن یادگیری موثر لغات انگلیسی مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار

Learn English with ReWord عنوان یک اپلیکیشن یادگیری موثر واژگان زبان انگلیسی می باشد که توسط POAS توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. زبان انگلیسی به عنوان اصلی ترین زبان در بین مردمان سراسر دنیا شناخته می شود و یادگیری اش می تواند به داشتن ارتباطاتی آسان تر کمک کند. جدای از تمامی این موارد بسیاری از مقالات علمی، کتاب ها و منابع آموزشی مطالب شان را در ابتدای امر با زبان انگلیسی منتشر می کنند؛ شاید با خود فکر کنید که در نهایت به ترجمه چنین متن ها و یا آموزش هایی دسترسی پیدا خواهید نمود اما باید گفت که هر چند ترجمه ها دقیق باشند مطالبی که خود با زبان اصلی مطالعه می کنید بسیار بهتر به ذهن شما منتقل می شوند. ما برای یادگیری این زبان باید چندین توانایی را در خود تقویت کنیم. با این وجود یک یادگیری بدون نقص مستلزم آشنایی کامل با لغات انگلیسی می باشد. Learn English with ReWord یکی از بهترن نرم افزار هایی می باشد که به کاربران اش اجازه می دهد دایره واژگان خود را گسترش داده و در هر روز با لغات جدید تری آشنا شوند. تمامی لغات موجود در دیتابیس این استارت اپ، در 50 گروه مختلف دسته بندی شده اند که با توجه به علاقه و خواسته های تان می توانید یادگیری را از دسته بندی مورد علاقه تان آغاز نمایید. تمامی واژگان همراه با مثال هایی قابل فهم توضیح داده می شوند که بی شک تاثیر به سزایی در یادگیری شما خواهد داشت. یکی از مشکلاتی که برخی از استارت اپ های مشابه کاربران شان را با آن رو به رو می کنند عدم یادآوری لغات قدیمی خوانده شده می باشد؛ اما باید گفت که این ابزار آموزشی با استفاده از روش هرمان ابینگ هاوس کمک می کند که نه تنها لغت های جدید را فرا بگیرید بلکه به طور منظم لغاتی را که قبلا یادگرفته اید به شما عزیزان یادآوری شود. با این وجود میزان پیشرفت شما در آموزش ها به طور مستمر ذخیره شده و در هر زمانی که نیاز داشته باشید می توانید این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این برای دسترسی به امکانات نیازی به اتصال دائمی به اینترنت نبوده و در هر زمانی خواهید توانست به صورت کاملا آفلاین نیاز های خود را برطرف نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت ای برنامه Learn English with ReWord اندروید :

  • یادگیری هزاران لغت انگلیسی در مدت زمانی بسیار کوتاه
  • دسته بندی تمامی لغات در 50 گروه مختلف
  • امکان شروع به مطالعه از دسته بندی مورد علاقه خود
  • پخش تلفظ لغات همراه با مطالعه آن ها
  • ایجاد کلمات سفارشی با دسته بندی های دلخواه خود
  • شیوه آموزشی هرمان ابینگ هاوس برای یادآور ی لغاتی که در گذشته مطالعه کرده اید
  • مشاهده اطلاعاتی کامل از میزان پیشرفت شما عزیزان
  • دسترسی به امکانات به صورت آفلاین

اپلیکیشن Learn English with ReWord با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه یادگیری لغات زبان انگیسی با متدی جدید توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.7.1

    • Minor improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران