دانلود ــ ماجراجویی Travel in Time

دسته بندی:

Criminal Case: Travel in Time v2.36 Mod – بازی معمایی و کارآگاهی “پرونده های جنایی: سفر در زمان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (انرژی بسیار زیاد راهنمایی نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: Travel in Time – پرونده های جنایی: سفر در زمان یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرمخاطب استودیوی Pretty Simple فرانسوی از فرانچایز Criminal Case است که در حال حاضر جزو برترین مجموعه بازی های موبایلی در سبک معمایی – جنایی به حساب می روند. ما قبلاً در اپلیکیشن برتر بازی های دیگر این مجموعه مثل Criminal Case: Supernatural Investigations , Criminal Case: Mysteries of the Past , Criminal Case: Save the World , Criminal Case: The Conspiracy , Criminal Case: Pacific Bay و Criminal Case Paris را برای شما عزیزان به انتشار رسانده بودیم و حالا در این مطلب نیز قصد داریم تا به درخواست شما عزیزان و همچنین به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران یک نسخه دیگر از سری بازی های پازلی را برای شما عزیزان ارائه کنیم. اگر با این مجموعه از بازی ها آشنا باشید حتماً سبک و سیاق آن ها را می شناسید. سری بازی های Criminal Case یا پرونده های جنایی همگی با داستان ها و ماجراهایی جنایی و مرموز ساخته شده اند و پایه و اساس داستان های این بازی ها معمایی، پازلی، جنایی و ماجراجویانه است. زبان طراحی همه این بازی ها به یک صورت و در سبک عناوین Hidden Objects است. مهم ترین وظیفه شما در طول مراحل بازی، پیدا کردن چیزهای مخفی در تصویر است. چیزهایی که شما پیدا می کنید در واقع سرنخ ها و مدارک موجود در یک صحنه جرم هستند و با جمع آوری و بررسی آن ها می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با آن قتل ها به دست بیاورید.

در Criminal Case: Travel in Time این بار شرایط و داستان کمی متفاوت تر از نسخه های دیگر است. در حالی که در قسمت های دیگر پرونده های جنایی هر بار به یک موضوع خاص پرداخته میشد، در بازی Criminal Case: Travel in Time داستان کمی فرق دارد و این بار شما پرونده های جنایی معروفی که در تاریخ رخ داده اند را بررسی می کنید. در این بازی شما در نقش یک تیم تحقیقاتی حرفه ای هستید که با کمک تکنولوژی های مدرن موفق شده اند تا صحنه های جرمی که در تاریخ اتفاق افتاده اند را با کمک فناوری سفر در زمان تجربه کنند و این پرونده ها را حل کنند تا بالاخره معماهای بی پاسخ تاریخی را حل کنند. از مهم ترین این رخدادهای تاریخی می توان به قتل اشخاص معروفی مثل ناپلئون، جولیو سزار و … اشاره کرد. در هر مرحله از بازی شما به دوره ای خاص از تاریخ سفر می کنید و به یک صحنه جرم که در تاریخ اتفاق افتاده رفته و باید با پیدا کردن سرنخ های مهم و بررسی مدارک اقدام به حل کردن معماهای این پرونده های قتل کنید. سبک و سیاق بازی Criminal Case: Travel in Time درست مثل سبک دیگر بازی های این مجموعه است و در آن در هر مرحله شما صرفاً باید به پیدا کردن آیتم های مخفی بپردازید یا تکه های گمشده پازل را کنار هم قرار دهید. طراحی های کارتونی اما جذاب و پرجزئیات در این بازی از نقاط قوت آن به شمار می روند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید و سپس آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود از سرورهای اپلیکیشن برتر به رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.36

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران