دانلود جدیدترین نسخه Simple Shift

دسته بندی:

Simple Shift – work schedule v1.25.2 – اپلیکیشن تقویم کاری ساده و کاربردی اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Simple Shift – work schedule عنوان یک اپلیکیشن تقویم کاری ساده و کاربردی می باشد که توسط Grigory Ovinkin توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فعالیت های کاری جزئی جدایی نا پذیر از زندگی ما انسان ها هستند. همه ما تقریبا نیمی از عمر خود را صرف فعالیت های کاری و کسب درآمد می کنیم. هر کسی متناسب با نیاز ها و مهارت هایش یک یا چند شیفت خاص در هر روز کار می کند! گاها کسانی که دارای چند شیفت کاری هستند با مشکلاتی نظیر محاسبه زمان دقیق شیفت های کاری، تعطیلات و یا محاسبه میزان درآمد رو به رو می شوند. از طرفی بسیاری از افراد شیفت های کاری شان دارای الگو های خاصی می باشد که بعضا گیج کننده بوده و حتی کارگر را دچار سردرگمی می کند. با این وجود ابزار های اندرویدی می توانند جزو بهترین گزینه ها برای کمک به کاربران برای تنظیم شیفت های کاری باشند. نرم افزار Simple Shift – work schedule به شما عزیزان کمک می کند که نظارتی هوشمندانه بر شیفت های کاری خود را داشته و آن ها را با جزئیاتی بالا روی تقویم مشاهده کنید. از مهم ترین ویژگی های این استارت اپ تنظیم خودکار شیفت های کاری می باشد؛ به گونه ای که تنها کافی است الگوی دلخواه خود و روز های استراحت را مشخص ساخته تا بتوانید شیفت های کاری خود را تا پایان سال و یا حتی سال های آینده مشاهده کنیم. یک تایمر داخلی در اختیار شما عزیزان قرار دارد که در صورت استفاده از آن، در هنگام فرا رسیدن شیفت کاری به صورت خودکار فعال شده و پس از به پایان رسیدن شیفت تان به صورت کاملا اتوماتیک آلارم اش فعال می شود. محاسبه گر میزان درآمد کمک خواهد کرد که درآمد کسب شده در هر روز را مشاهده نموده و در پایان ماه بدانید که به چه میزانی حقوق دریافت می کنید. بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه برای مشاهده اطلاعات و یا افزودن اطلاعات خاص به برنامه نیازی به اجرای آن نبوده و از طریق ویجت ها می توانید هر نوع نیازی را به آسانی برطرف کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simple Shift – work schedule اندروید :

  • مشخص ساختن شیفت های کاری برای افزایش نظم فعالیت های تان
  • تعیین الگوی شیفت ها و محاسبه تمامی شیفت های کاری شما در هر روز
  • گزینه ای برای محاسبه میزان درآمد تان در پایان هر ماه
  • مشخص ساختن روز های تعطیل برای جلوگیری از تعیین شیفت ها
  • تایم داخلی برای اطلاع رسانی به پایان رسیدن شیفت کاری تان
  • گزینه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • ویجت صفحه نمایش اصلی برای مشاهده اطلاعات و یا افزودن هر اطلاعاتی به برنامه

اپلیکیشن Simple Shift – work schedule با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.25.2

    • Fixed some bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور  Persian Calendar

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور Persian Calendar

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران