جدیدترین نسخه AxE

دسته بندی:

AxE: Alliance vs Empire v3.05.00 – بازی اکشن و نقش آفرینی “اتحاد در برابر امپراطوری” برای اندروید یک عنوان بسیار گرافیکی و جذاب از استودیوی مطرح NEXON تست شده با اجرای آنلاین

AxE: Alliance vs Empire – اتحاد در برابر امپراطوری بازی جذاب و اکشنی از استودیوی کره ای NEXON Company در سبک MMORPG یا نقش آفرینی آنلاین چندنفره می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر به محض آماده سازی این بازی، آن را تهیه و منتشر نموده است. شرکت بازی سازی NEXON یکی از شرکت های فعال در حوزه بازی های موبایلی در سبک های مختلف به ویژه RPG است و تا به امروز عناوین زیاد و محبوبی همچون Titanfall: Assault ، Returners ، MARVEL Battle Lines ، DomiNations ، Power Rangers: All Stars ، Darkness Rises و Durango: Wild Lands را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه کرده است. این بار نیز قصد داریم تا یکی دیگر از بازی های خوش ساخت این استودیو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی AxE: Alliance vs Empire نام دارد و به ادعای شرکت NEXON یکی از گرافیکی ترین عناوین ساخته شده برای موبایل ها می باشد که گرافیک کنسولی دارد. این بازی همانطور که اشاره شد در سبک MMORPG و در سبک بازی های رقابتی گروهی و آنلاین از دسته بازی های نقش محور تولید شده است. شما در این بازی مثل خیلی از نمونه های مشابه به دنیایی فانتزی و پر از قهرمانان افسانه ای خواهید رفت و باید برای ایجاد و توسعه یک تیم انحصاری تلاش کنید. این بازی با اقتباس از برترین عناوین سبک Open World طراحی شده است که دارای بخش انفرادی و رقابت های تیمی است.

در بازی AxE: Alliance vs Empire که داستان کلی آن به نبردهای بزرگ بین قهرمانان و نیروهای حکومتی مربوط است، شما می توانید به این نبردها و جنگ های خونین ملحق شوید و با کمک دیگر بازیکنان یک اتحادیه بسازید و همگی برای موفقیت آن تلاش کنید. این بازی بخش های متعددی دارد. از مقدار کوچک با رقابت های 4 به 4 گرفته تا مقیاس بزرگ تر و نبردهای تیمی، این بازی چندین بخش مختلف دارا می باشد. نبردهای تیمی و مشارکتی نقش مهمی در AxE: Alliance vs Empire دارند. شما می توانید مراحل و مأموریت های زیادی را با کمک دوستان و هم تیمی ها انجام دهید. برای مثال می توانید در این دنیای بزرگ به سیاه چاله های مرگبار رفته و دشمنان مشترک را نابود کنید تا نه تنها امتیاز کلن و اتحادیه خود را افزایش دهید، بلکه به ده ها آیتم و منابع گوناگون و مخفی نیز دست پیدا کنید. همچنین باید گفت که در بازی AxE: Alliance vs Empire می توانید شخصیت ها و کاراکترهای قهرمان خود را در بخش های متنوع ارتقاء داده و شخصی سازی کنید. با ارتقاء سطح قهرمانان قادر هستید تا آن ها را نیرومند کرده و قابلیت های جدید به آن ها اضافه کنید. بازی اتحاد در برابر امپراطوری با گرافیک بسیار حرفه ای و مدل سازی های تماماً سه بعدی ساخته شده است و دقت بالا به جزئیات محیطی، این بازی را حقیقتاً از یک بازی معمولی MMORPG بسیار جذاب تر کرده است. اگر از این سبک بازی ها لذت می برید، معطل نکنید و همین الآن این بازی زیبا را که بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را نیز کسب کرده از اپلیکیشن برتر به صورت تست شده دریافت نمائید.

نکات مهم :

برای اجرای بازی باید اینترنت شما به صورت مداوم متصل باشد. ممکن است سرورهای بازی روی بعضی از اینترنت ها به درستی کار نکند. در این صورت باید قبل از اجرای بازی، ابتدا وی . پی . ان خود را فعال کنید. بازی دیتای یکپارچه و آفلاین ندارد. اطلاعات و دیتای بازی در صورت نیاز از داخل خود آن دانلود می شوند. بنابراین فضای کافی برای دانلود اطلاعات داشته باشید. نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده است و این بازی به خاطر آنلاین بودن هک شدنی نیست.



  • تغییرات نسخه 3.05.00

    • New Update
    • Eternal Sanctum content expanded, Floors 111–120
    • Gear grade expanded to Sacred
    • Character balance adjusted
    • New costume and event added
    • System optimization and improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران