دانلود Running App - Run Tracker with GPS, Map My Running - برنامه کاهش وزن با دویدن مخصوص اندروید

دسته بندی:

Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running v1.1.9 – اپلیکیشن کاهش وزن با دویدن مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 41.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running عنوان یک اپلیکیشن کاهش وزن با دویدن و پیاده روی می باشد که توسط Leap Fitness Group توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فعالیت هایی همانند دویدن و یا پیاده روی یکی از اصلی ترین دلایل افزایش متابولیسم بدن هستند. از طرفی افزایش متابولیسم چربی سوزی را افزایش داده و کمک می کند که در زمانی کوتاه وزن خود را کاهش دهید. اما نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند دویدن بدون برنامه ریزی است! اگر ما نتوانیم برنامه ریزی خاصی برای تمرینات ورزشی خود داشته باشیم بدون شک در ادامه مسیر با مشکلات مختلفی رو به رو می شویم. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که روزانه دقایقی را به دویدن و یا پیاده روی اختصاص می دهید پس بدون شک حتما از خود پرسیده اید که چه کسی می تواند در این مسیر به شما کمک کند؟! خب قطعا مربیان بسیاری در سراسر جهان می توانند برای رسیدن به اهداف تان به شما عزیزان کمک کنند؛ اما برای پیدا کردن یک مربی با تجربه باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. بدین منظور برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید از دستیار های هوشمند کمک بگیرید! نرم افزار Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running همان برنامه ای است که می تواند به شما عزیزان در رسیدن به اهداف تان کمک کند. تنها کافی است تا مسیر را دویدن و یا پیاده روی را مشخص کرده و تمرینات خود را آغاز کنید. استارت اپ فوق دارای امکانات و قابلیت های ویژه ای می باشد که در ادامه پست به تمامی شان خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running بهترین گزینه برای کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه

استارت اپ Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running یکی از بهترین گزینه های موجود برای کاهش وزن در زمانی بسیار کوتاه است. همان گونه که در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم این نرم افزار شما را در مسیر کاهش وزن تان همراهی تان می کند. چند حالت مختلف در اختیار شما قرار داده می شود که کاهش وزن به وسیله دویدن و پیاده روی جزو اصلی ترین ها به شمار می رود. تنها کافی است، مسیر حرکت خود را بر روی نقشه های آنلاین مشخص کرده و شروع به دویدن کنید. از مهم ترین ویژگی های موجود آکادمی سرعتی است که در هر لحظه شما را برای رسیدن به اهداف تان همراهی می کند. در این آکادمی قادر خواهید بود به مرور زمان سرعت دویدن و استقامت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

تجزیه و تحلیل داده ها

قطعا نرم افزار های دیگری، در زمینه کاهش وزن به کمک دویدن و یا پیاده روی در مارکت اندروید دیده می شود اما نکته ای که باید به آن توجه کرد ارائه اطلاعات و آماری است که به کمک Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running به آن دست پیدا می کنید. این اپلیکیشن، به طور هوشمندانه ای تمامی اطلاعات و آمار ارائه شده را جمع آوری کرده و پس از تجزیه و تحلیل حرفه ای، اطلاعاتی فوق العاده را در اختیارتان قرار می دهد. از مهم ترین این اطلاعات می توان به مدت زمان پیاده روی و دویدن، مسافت پیموده شده، میانگین سرعت و حتی مسیر های تمرین تان اشاره کرد. همچنین کاربران می توانند برای ایجاد یک حس رقابت این اطلاعات را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها به اشتراک بگذارند.

تعیین اهداف بهترین روش برای حفظ انگیزه

نکته ای که برنامه Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running را نسبت به رقبایش بسیار برجسته می کند؛ قسمتی برای تعیین هدف برای انجام تمرینات می باشد. این موضوع به شما عزیزان کمک می کند که دویدن و ورزش کردن را به عنوان یک عادت مثبت در زندگی تان در نظر گرفته و هیچ گاه از آن دست بر ندارید. جدای از تمامی این ویژگی ها بسیاری از افرادی که برای کاهش وزن شروع به دویدن می کنند تمایل زیادی به کار با اسمارت فون شان در حین دویدن ندارند؛ به همین دلیل مجموعه ای از بازخورد های صوتی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که به عنوان یک مربی مجازی می تواند به شما در رسیدن به اهداف تان کمک کند.

برخی از امکانات و ویژگی های برنامه Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running اندروید:

  • کاهش وزن به کمک دویدن و پیاده روی برنامه ریزی شده
  • داشتن برنامه ای جامع و هدفمند برای کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه
  • نمایش اطلاعاتی جامع نظیر سرعت، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و …
  • تعیین اهداف ماهانه و سالانه برای ساخت عاداتی خوب و دائمی
  • مشخص ساختن مسیر پیاده روی و دویدن بر روی نقشه های گوگل
  • بازخورد های صوتی هوشمندانه
  • ارائه اطلاعاتی کامل از تجزیه و تحلیل تمامی تمرینات شما در بازه های زمانی مشخص
  • همگام سازی اطلاعات با دیگر اسمارت فون های اندرویدی کاربران
  • بهبود الگو های ورزشی به کمک تحلیل های انجام شده
  • به اشتراک گذاری مسیر دویدن و پیاده روی با دوستان خود

اپلیکیشن Running App – Run Tracker with GPS, Map My Running با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود، توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 41.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های مستقیم و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1.9

    • Bug fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران