دانلود بازی ــ شبیه سازی Horse Story

دسته بندی:

My Horse Stories v1.4.2 Mod – بازی داستان اسب من اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

My Horse Stories – داستان اسب من عنوان یک بازی در سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده تاکنون ده ها بازی جذاب و سرگرم کننده را برای گیمر ها در مارکت اندروید عرضه کرده است و My Horse Stories هم یکی از همین بازی های موفق است که با بیش از 1.000.000 دانلود توانسته موفقیت خوبی کسب کند. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، بازی پیش رو در مورد داستان یک اسب و ماجراهایی است که در یک مزرعه اتفاق می افتد. در این بازی، شما در نقش دختری هستید که از نیویورک به مزرعه ای در کنتاکی آمده است تا به پدربزرگ و مادربزرگ خودش کمک کند و مزرعه آنها را سر و سامان دهد. وظایف زیادی در مزرعه وجود دارد و شما باید آنها را انجام دهید. این وظایف از کارهای عادی و روزمره مزرعه تا تمرین با اسب و شرکت در مسابقه های جهانی اسب سواری پرش از روی مانع متنوع و گوناگون هستند و محتوای عمیق و جذاب و سرگرم کننده ای را به ارمغان می آورند. اما برای اینکه بتوانید مزرعه را سر و سامان دهید باید بتوانید به مقدار زیادی سکه به دست بیاورید. این یعنی ضربه زدن روی دکمه جایزه در پایین صفحه نمایش دستگاه تان و شرکت کردن در مسابقه ها. اگر متوجه شدید که نمی توانید در بعضی از مسابقه ها شرکت کنید باید برگردید و مسابقه های قدیمی را دوباره تکرار کنید تا بتوانید نیازمندی های لازم آن مسابقه ها را به دست بیاورید. این نیازمندی ها هم چیز خاصی نیستند که نتوانید از عهده آنها بر بیایید و معمولاً به جایگاه و رنکینگ ستاره هایی که دریافت می کنید مربوط می شوند.

تمام مسابقه ها در بازی My Horse Stories مشابه یکدیگر هستند و به پریدن با اسب تان از روی موانع خلاصه می شوند. اگر دائماً تمرین کنید به راحتی می توانید زمان بندی درست پرش را پیدا کنید. سریع ترین روش برای به دست آوردن سکه شرکت در همین مسابقه ها و آنلاک کردن ساختمان های مختلف مزرعه است. برخی از این ساختمان ها اجازه می دهند بتوانید محصول ها را انبار کنید، برای اسب تان غذا تولید کنید، اسب تان را تمرین دهید و مهارت هایتان را افزایش دهید، و بسیاری ساختمان های دیگر با ویژگی های مختلف دیگر که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. همچنین سریع ترین روش برای پیش روی در بازی به ترتیب انجام دادن کوئست ها است. این امکان برای شما وجود دارد که هر کوئستی که دلتان می خواهد را انجام دهید. معمولاً با جستجو کردن در مزرعه می توانید کوئست های زیادی را پیدا کنید که در دسترس هستند اما به ترتیب انجام دادن آنها نتیجه بهتری را برای شما به دنبال خواهد داشت و در آینده کوئست های بهتری در دسترس تان قرار می دهند که می توانند مفید تر باشند. رفته رفته که ساختمان ها و ویژگی های مختلف مزرعه را آزاد کردید جهان بازی گستردگی خودش را نشان می دهد و باعث می شود تجربه لذت بخشی داشته باشید که مشابه آن را در هیچ بازی دیگری نمی توانید تجربه کنید. انواع و اقسام ساختمان ها، محصول هایی که با گذر زمان واقعی رشد می کنند، مسابقه ها و رقابت در رنکینگ های لیدربورد گوگل پلی، گرافیک واقعگرایانه و طراحی هنری حرفه ای، انیمیشن ها و صداگذاری های خارق العاده، کنترل های ساده و آسان و بسیاری ویژگی های دیگر باعث شده است تا این بازی به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شود. My Horse Stories توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.crazylabs.horse.rider را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4.2

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران