دانلود آخرین نسخه ــ ویرایش عکس Colorize

دسته بندی:

Colorize – Color to Old Photos v2.3 – اپلیکیشن رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 26.99 دلار برای اولین بار در ایران

Colorize – Color to Old Photos عنوان یک اپلیکیشن رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید می باشد که توسط استودیو Photomyne Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. قطعا همه ما در خانه های خود آلبومی از تصاویر قدیمی داریم، عکس هایی که بسیاری از آن ها به دلیل نبود تکنولوژی در زمان گذشته به صورت سیاه و سفید ثبت شده اند. گاها برخی از این تصاویر به قدری برای ما خاطره انگیز هستند که حاضر می شویم با هر مبلغی که شده آن ها را رنگی کرده و چاپ کنیم. فرآیند رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید معمولا زمان بر است و توسط افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه ادیت تصاویر هستند انجام می شود. بالطبع این فرآیند به دلیل زمان بر بودن بسیار پر هزینه است و اگر تعداد این عکس ها زیاد باشد باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد دنیای بی پایان اندروید است. دنیایی سراسر خلاقیت و توانایی که به کاربران کمک می کند نیاز های شان را تنها با چند بار لمس صفحه نمایش برطرف کنند. به همین منظور در این پست تصمیم گرفته ایم که یک استارت اپ فوق العاده را در اختیار تان قرار دهیم. برنامه ای که کمک می کند بدون هیچ گونه صرف هزینه ای و تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه تصاویر سیاه و سفید را به عکس هایی رنگی تبدیل کنید. عکس هایی که گویی در همین لحظه ثبت شده اند. برنامه Colorize – Color to Old Photos همان راه حلی است که از آن سخن می گوییم. این برنامه تنها با یک اشاره اجازه می دهد که قدیمی ترین تصاویر را به عکس هایی رنگی تبدیل نمایید. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است این نرم افزار در بین کاربران به محبوبیت بالایی برسد استفاده از هوش مصنوعی می باشد. پس از انتخاب عکس ها و آپلود آن ها در سرور این اپ، هوش مصنوعی به سرعت آن ها را اسکن کرده و در نهایت یک تصویر تماما رنگی را در اختیارتان قرار می دهد. بر خلاف نسخه های موجود در وب سایت های خارجی ( این نرم افزار در سایت های ایرانی دیده نمی شود ) نسخه موجود در اپلیکیشن برتر هیچ گونه محدودیتی نداشته و به راحتی هزاران تصویر سیاه و سفید را به عکس هایی رنگی تبدیل می کند. همان گونه که می دانید به دلیل استفاده از هوش مصنوعی و آپلود عکس ها در سرور نرم افزار، توسعه دهنده این اطمینان را می دهد که حریم شخصی شما به هیچ عنوان نقض نشده و پس از دریافت نسخه های رنگی هر دو تصویر از سرور حذف می شوند. حتی توسعه دهندگان نیز به این عکس ها دسترسی ندارند. محیط برنامه بسیار ساده است و مبتدی ترین کاربران نیز قادر به رفع نیاز های خود هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Colorize – Color to Old Photos اندروید :

  • تبدیل تصاویر سیاه و سفید به عکس هایی رنگی تنها با یک اشاره
  • استفاده از هوش مصنوعی برای رنگی کردن عکس ها
  • سرعت بسیار بالا در ارائه نسخه نهایی تصاویر
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در آپلود عکس ها ( تنها در نسخه منتشر شده در اپلیکیشن برتر )
  • محیط کاربری ساده و آسان
  • حفظ حریم خصوصی کاربران

اپلیکیشن Colorize – Color to Old Photos با بهره مندی از یک قابلیت فوق العاده و در عین حال کاربردی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 26.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.3

    • No changelog provided
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران