دانلود نسخه آخر MX Player Online

دسته بندی:

MX Player Online: Web Series, Games, Movies, Music v1.2.1 – ام ایکس پلیر آنلاین برای استریم فیلم و موسیقی نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما

هنگامی که صحبت از بهترین ویدیو پلیر اندروید میشود، همه ذهن ها به سمت برنامه MX Player می رود. این برنامه با قابلیت هایی که ارائه می دهد توانسته لقب بهترین ویدیو پلیر اندروید را برای سالها از آن خود کند و ده ها میلیون نفر کاربر از سراسر جهان جذب نماید. سازندگان این پلیر اخیراً پلتفرمی برای استریم فیلم و سریال به صورت آنلاین ایجاد کرده اند که تعداد زیادی فیلم و سریال در اختیار کاربر قرار می ‌دهد و امروز با اپلیکیشن اندرویدی آن در خدمت شما هستیم. MX Player Online: Web Series, Games, Movies, Music عنوان یک اپلیکیشن برای استریم فیلم، سریال، آهنگ و بازی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط MX Media (formerly J2 Interactive) توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می ‌توانید به بیش از یک و نیم میلیون ساعت فیلم و سریال از با کیفیت ترین محصولات سراسر جهان دسترسی داشته باشید. علاوه بر فیلم ها و سریال ها، آهنگ ها و بازی های مختلفی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا به برنامه دیگری برای دسترسی به محتوای سرگرم کننده نیاز نداشته باشید. پخش کننده برنامه، مشابه ویدیو پلیر mx ساخته شده است و امکاناتی مشابه را به کاربران ارائه می دهد. روی این برنامه به ساخته های هالیوود محدود نیستید و میتوانید به سریال های ترکی، هندی، پاکستانی و فیلم هایی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید. همچنین آهنگ ها نیز از سراسر جهان در ژانر های مختلف با بهترین کیفیت ارائه می شوند و همواره می توانید به آخرین آهنگ ها دسترسی داشته باشید. بازی هایی که در این برنامه به شما ارائه می شود، می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند و یک سرگرمی عالی برای کودک شما باشد. برای اینکه دسترسی به محتواها در آینده آسان تر باشد، تاریخچه تمامی محتوا هایی که استفاده کرده اید در برنامه نگهداری می ‌شود. علاوه بر این می توانید محتوای برنامه را به سادگی و با زدن یک دکمه روی گوشی خود دانلود کرده در زمان دیگری به صورت کاملا آفلاین استفاده نمایید. مجموعه‌ای از پرطرفدارترین و پربیننده ترین شبکه های خبری نیز در این برنامه پشتیبانی می شوند تا بتوانید به صورت زنده از آخرین اخبار از طریق رسانه‌های معتبر بین المللی مطلع شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MX Player Online: Web Series, Games, Movies, Music اندروید:

  • دارای بیش از یک و نیم میلیون ساعت فیلم، سریال و موسیقی از سراسر جهان با بهترین کیفیت
  • دارای بیش از ۱۰۰ بازی سرگرم کننده و جذاب برای شما و کودکان شما
  • شامل یک ویدئو پلیر قدرتمند با تمامی ویژگی های مورد نیاز
  • دسترسی به کانال های خبری معتبر از سراسر جهان
  • قابلیت دانلود محتوا از برنامه و استفاده به صورت آفلاین
  • ارائه زیرنویس به همراه فیلم ها و سریال ها
  • قابلیت کنترل سرعت پخش و کیفیت فیلم ها

اپلیکیشن MX Player Online: Web Series, Games, Movies, Music یک ابزار عالی برای دسترسی به محتوا های سرگرم کننده آنلاین است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه این برنامه را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.1

    • With each release, we strive to provide better experiences for you. In this release, we squashed some pesky bugs and made sweet performance improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران