دانلود آخرین نسخه ــ ویجت Twelve KWGT

دسته بندی:

Twelve KWGT v2021.May.27.16 – اپلیکیشن مجموعه ویجت های یونیک و جذاب اندروید نسخه خریداری شده کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

Twelve KWGT عنوان یک اپلیکیشن دسترسی به مجموعه ویجت های یونیک و جذاب اندرویدی می باشد که توسط Wigebox توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شما برای شخصی سازی اسمارت فون های اندرویدی خود می توانید از عوامل مختلفی استفاده کنیم؛ عواملی که هر کدام شان به نوعی اینترفیس را تحت تاثیر خود قرار می دهند. کاربران به طور معمول برای ایجاد تغییرات در صفحه نمایش اصلی به سراغ لانچر ها و یا والپیپر ها می روند؛ گرچه این موارد به میزان قابل توجهی به تغییر UI کمک می کنند اما چیزی که باید توجه ویژه ای به آن داشت ویجت ها هستند! ما به طور معمول متناسب با نیاز های مان از ویجت های مختلفی استفاده می کنیم. این ویجت ها معمولا به دلیل اندازه ای که دارند بخش زیادی را از صفحه نمایش اصلی اشغال می کنند، به همین دلیل می توان آن ها را یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار بر زیبایی صفحه نمایش دانست. در این میان، نکته ای که باید به آن توجه کرد تعداد کم ابزار ارائه دهنده ویجت ها می باشد. شاید با خود بگویید که در مارکت اندروید می توان به هزاران عنوان مختلف در این زمینه دسترسی پیدا کرد، اما نکته ای که باید به آن توجه داشت عدم جذابیت این ابزارک ها می باشد. یکی از بهترین راه های موجود برای دسترسی داشتن به ابزارک هایی زیبا استفاده از نرم افزار KWGT می باشد. این اپ هوشمند به شما اجازه می دهد که ویجت های خود را به سادگی ایجاد نموده و در حافظه ذخیره کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت عدم توانایی و مهارت ما در طراحی این ویجت ها می باشد. پس بنابراین بهترین گزینه برای کاربران مبتدی استفاده از ویجت های آماده می باشد. برنامه Twelve KWGT یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده ویجت های اندرویدی بوده و نیاز های شما را در هر زمینه ای برطرف می کند. از اصلی ترین موضوعاتی که پس از نصب این بسته فوق العاده توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، نوع طراحی آن ها می باشد. طراحی ویجت ها به گونه ای است که هر کسی را مجذوب اسمارت فون شما می کند. به هر حال بهتر است وقت را تلف نکرده و به معرفی این برنامه بپردازیم.

Twelve KWGT یک ویجت پک منحصر به فرد و تعاملی!

یکی از مشکلاتی که به طور معمول در ویجت های مختلف دیده می شود ثابت بودن طراحی آن ها می باشد. برای این ویجت ها مهم نیست که از چه نوع تصویر زمینه و یا لانچری استفاده می کنید؛ زیرا تنها از یک طرح و رنگ خاص تبعیت می کنند! توسعه دهندگان Twelve KWGT با دانستن این موضوع تلاش کرده اند طرح هایی نوآورانه را در اختیار کاربران شان بگذارند. شما می توانید از ویجت های موجود در این مجموعه در سه حالت تیره، روشن و گرادیانت استفاده کنید که همین موضوع اجازه خواهد داد بهترین طرح ها را متناسب با نوع صفحه نمایش اسمارت فون خود برگزینید.

ویجت هایی متنوع در بسته ای جذاب

معمولا بسیاری از کاربرانی که کارکردن با ویجت های آماده را تست کرده اند از عدم تنوع آن ها ناراضی هستند. خوشبختانه Twelve KWGT با دانستن این موضوع تلاش کرده است که مجموعه ای از ویجت های گوناگون را در اختیار مخاطبینش قرار دهد. در این بسته بسیاری از ویجت های کاربردی نظیر ساعت، آب و هوا، افزودن یادداشت و … در دسترس شما عزیزان قرار داده می شود. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی هر کدام از ابزارک های دلخواه تان را روی هوم اسکرین اسمارت فون تان قرار دهید. علاوه بر این سازنده تلاش می کند که ویجت ها را در بازه های زمانی مختلف به روز رسانی کرده و عناوین جدید تری را در اختیارتان قرار دهد.

والپیپر هایی زیبا در کنار ویجت ها

علاوه بر ابزارک ها از دیگر دغدغه های کاربران می توان به عدم شناسایی و استفاده از والپیپر های مناسب اشاره کرد. سازندگان این بسته فوق العاده تلاش کرده اند که علاوه بر ویجت ها مجموعه ای از تصاویر زمینه را نیز در اختیارتان قرار دهند که همین امر کمک می کند از هر گونه سردرگمی به دور باشید. مجموعه ای از ده ها والپیپر زیبا همراه ویجت ها ارائه شده است که از هماهنگی بسیار بالایی با ابزارک های موجود بهره می برند. به طور خلاصه استفاده از این ویجت ها در کنار والپیپر های اختصاصی جلوه ای خاص به صفحه نمایش شما می بخشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Twelve KWGT اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از ویجت های متنوع و گوناگون
  • ابزارک هایی منحصر به فرد و تعاملی برای انواع اسمارت فون ها
  • دسترسی به ویجت ها در سه حالت و رنگ مختلف
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به ویجت های جدید
  • مجموعه ای والپیپر های گوناگون در کنار ویجت های موجود

اپلیکیشن Twelve KWGT با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این ویجت پک بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت بزرگ و پر مخاطب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2021.May.27.16

    • Added 34 widgets initial release .more to come stay tuned.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران