دانلود نسخه جدید 250+ Solitaire Collection برای موبایل

دسته بندی:

A 250 Solitaire Collection v4.16.1 Mod – بازی ” کالکشن 250 بازی انفرادی کارتی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پرمیوم حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

A 250 Solitaire Collection – کالکشن 250 بازی انفرادی کارتی مجموعه از بازی های کارتی از بازی هایی است که امکان اجرای آن ها به صورت انفرادی وجود دارد. این بازی توسط استودیوی بلاروسی Alexei Anoshenko تولید و به صورت رایگان عرضه شده است اما یک نسخه پرمیوم از آن نیز موجود است که از داخل بازی باید آنلاک شود. اپلیکیشن برتر با تهیه و انتشار هر دو نسخه اورجینال و پرمیوم علاقه مندان به بازی های کارتی را دعوت می کند تا مدت ها خود را در این بازی جالب و پرمحتوا سرگرم کنند. این بازی کامل ترین پکیج موجود برای بازی های کارتی است که همه آن ها را به صورت یکجا ارائه داده است. شاید در اولین نگاه باورش سخت باشد که آیا اصلاً این مقدار بازی با کارت ها آن هم بازی های انفرادی وجود دارد یا خیر اما این مورد واقعیت دارد و استودیوی Alexei Anoshenko به این مسئله جامه عمل پوشانده است. حقیقتاً از این لحاظ باید یک تشکر و قدردانی جامع از سازنده بازی A 250 Solitaire Collection به عمل آورد چرا که این بازی ساز احتمالاً چندین ماه را برای پیدا کردن و بازسازی همه بازی های کارتی موجود در این مجموعه صرف کرده است. به طور دقیق 253 بازی مختلف از سبک Solitaire در این کالکشن گنجانده شده است که از برترین و معروف ترین آن ها می توان به بازی هایی همچون Canfield, Golf, Spider, Scorpion, Pyramid, Tri-Peaks و یا Klondike اشاره کرد.

چیزی که ارزش بازی A 250 Solitaire Collection را بیشتر از هر زمانی با بیشتر می کند، محتوای تکامل یافته آن است. هر بازی دارای سیستم آموزشی و راهنمایی خود می باشد تا در صورتی که با آن بازی آشنا نبودید، روند کلی آن را یاد بگیرید. این راهنمایی ها از طریق آموزش های متنی انجام می شوند و به صورت قدم به قدم نمایش داده می شوند. سازنده این بازی قابلیت جالبی در آن قرار داده است و آن هم امکان ویرایش قوانین بازی هاست! شما می توانید با ویرایش بازی های معروف کارتی از آن ها یک بازی جدید بسازید. اما بخش جذاب دیگری که بازی کالکشن 250 بازی انفرادی کارتی را بیش از پیش خوش ساخت می کند، سیستم جامع شخصی سازی های آن است. در بخش تنظیمات، شما می توانید با تغییر استایل و نوع کارت ها، رنگ یا الگوی پس زمینه، الگوی پشت کارت ها، بخش های انیمیشنی و تم کلی بازی را مطابق با آنچه که دوست دارید تغییر دهید. همه این خصوصیت ها و ویژگی های جالب در یک پکیج بسیار کم حجم (چیزی نزدیک به 9 مگابایت) جمع آوری شده است. این بازی همینک به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر قابل دریافت است. همچنین باید گفت که طراحی های بسیار ساده این بازی باعث شده اند تا بتوان آن را روی هر موبایل یا تبلت اندرویدی که دارای اندروید 4.1 به بالا است نصب و اجرا کرد. بازی A 250 Solitaire Collection با بیش از 5 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است اما شما می توانید از بخش دانلود در انتهای همین مطلب، نسخه معمولی یا مود شده (پرمیوم) آن را به رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v4.16.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران