نسخه جدید و کامل SuperStickmanHeroes

دسته بندی:

آپدیت 9 خرداد : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Super Stickman Heroes Fight v3.0 Mod – بازی اکشن و سرگرم کننده “نبرد قهرمانان استیکمن” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Super Stickman Heroes Fight – نبرد قهرمانان استیکمن یک بازی ساده و دو بعدی دیگر از دنیای محبوب Stickman در سبک اکشن از نوع بازی های مبارزه ای است که به صورت رایگان تولید و طراحی شده و در گوگل پلی به انتشار دست پیدا کرده است. سازنده و منتشرکننده بازی استودیوی ONEGAME GLOBAL است. ما این بار نیز همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی و در اسرع وقت اقدام به تهیه و بررسی آن کردیم و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود برای دانلود عرضه کرده ایم تا یک بار دیگر علاقه مندان به بازی های اکشن با محوریت استیکمن را به وجد آورده باشیم. همانطور که می دانید، کشورهای آسیای شرقی به ساخت و انتشار آثار هنری با مضمون مبارزه ای و اکشن علاقه زیادی دارند. در این میان بازی های موبایلی نیز جایگاه خاصی پیدا کرده و توسط شرکت های زیادی در حال توسعه هستند. استودیوی نوپای ONEGAME GLOBAL نیز یکی از همین استودیوهاست که در کشور کامبوج در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. شخصیت محبوب استیکمن سال هاست که به یکی از مهم ترین و معروف ترین شخصیت های چندگانه در دنیای بازی های موبایلی تبدیل شده است. تا کنون صدها و شاید هزاران بازی و اثر گرافیکی مختلف از این شخصیت یا با این نام طی سال های گذشته ساخته و عرضه شده اند.

بازی Super Stickman Heroes Fight بدون شک یکی از همین بازی هاست که با الگوبرداری از دیگر بازی های همین سبک با همین مضمون از جمله God of Stickman ، Stickman Hero – Pirate Fight ، Stick Shadow: War Fight ، Stickman Dragon Fight و یا Stick Fight ساخته شده است و از این لحاظ باید گفت که هیچ خلاقیت، نوآوری یا ایده جدیدی در کلیت این بازی دیده نمی شود. شاید تنها چیزی که بازی Super Stickman Heroes Fight را کمی متفاوت کرده باشد، شخصیت پردازی های آن باشد. شما در این بازی می توانید در نقش ابرقهرمانانی همچون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، سوپرمن، بتمن و … باشید و در نقش این شخصیت ها به مبارزات تک به تک بروید. هدف اصلی بازی تلاش برای پیروز شدن در مقابل حریف ها است. برای این کار شما باید در مبارزات تن به تن با کمک مهارت های مختلف در فنون رزمی و نیروهای ویژه ای که هر شخصیت در اختیار دارد، به رقیب حمله کرده و با آسیب زدن به او باعث کاهش سلامتی اش شوید. زمانی که سلامتی حریف شما به صفر برسد شما برنده آن دست از رقابت ها می شوید و باید به سراغ نبرد با یک شخصیت دیگر بروید. در Super Stickman Heroes Fight سیستم مبارزاتی جالبی طراحی شده است و بازیکنان می توانند با توجه به قابلیت های هر شخصیت، کومبوهای خاص یا نیروهای مخصوصی را به کار بگیرند. همچنین بازی دارای یک سیستم ارتقا و بروزرسانی است که در آن شما قادر هستید تا شخصیت های بازی را ارتقاء داده و نیروی آن ها را در بخش های گوناگون افزایش دهید. در مجموع باید گفت که بازی Super Stickman Heroes Fight یک عنوان اکشن با ایده ای کاملاً کلیشه ای است که ساختاری ساده اما سرگرم کننده دارد و مطمئناً می تواند برای دوست داران بازی های سبک مبارزه ای جذابیت های خاص خود را داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با سبک گیم پلی و گرافیک بازی می توانید ویدئوی تریلر یا تصاویر اسکرین شات بازی را ببینید و سپس از قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر به دانلود آخرین نسخه بازی بپردازید.



  • تغییرات نسخه 3.0

    • - Improve performance.
    • - Fix bugs.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران