دانلود نسخه کامل Maths Tricks

دسته بندی:

[Maths Tricks v1.8 [Premium – اپلیکیشن مجموعه ترفند ها ریاضی اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان

ریاضی یکی از محبوب ترین علومی است که در سراسر دنیا در مقاطع تحصیلی مختلف تدریس می شود؛ ریاضی در کنار سختی های خود بسیار شیرین است و باعث شده است تا افراد زیادی به سمت آن بروند و سعی در فراگیری اش داشته باشند. یکی از مشکلاتی که علاقه مندان به ریاضی عمدتا با آن رو به رو هستند سرعت بسیار پایین در انجام محاسبات می باشد! این کندی جدای از ارتباطش با ضعیف بودن هوش ریاضی می تواند به دلیل ناگاهی از روش های حل سوالات باشد. Maths Tricks Premium عنوان یک اپلیکیشن مجموعه ترفند های ریاضی می باشد که توسط Suit Photo Editor Montage Maker & Face Changer برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست و نام برنامه نیز مشخص است اصلی ترین قابلیت این استارت اپ افزایش توانایی های شما در حل مسائل ریاضی می باشد؛ به صورتی که بتوانید پاسخ برخی از سوالات پیچیده را در زمانی بسیار کوتاه محاسبه کنید. ترفند های موجود در این مجموعه بر اساس نوع اعمال ریاضی در گروه های مختلفی دسته بندی شده اند که هر کسی متناسب با نیاز های خود می تواند از ان ها بهره کافی را ببرد. هر دسته از چندین مرحله خاص تشکیل می شود که باید کار خود را از مرحله یک آغاز کرده و به مرور زمان و کسب امتیاز سطح های بالاتر ا آزاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Maths Tricks اندروید :

  • مجموعه ای از ترفند های کاربردی و مهم ریاضی برای پاسخ به سوالات
  • افزایش سرعت و بهوبد عملکرد کاربر برای انجام محاسبات ریاضی
  • دسته بندی تمامی آموزش ها و آزمون ها در گروه های مختلف بر اساس اعمال
  • وجود چندین مرحله و سطح مختلف در هر کدام از دسته بندی ها
  • آموزش های پایه برای یادگیری در هر سنی

اپلیکیشن Maths Tricks با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 4.49 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وبسایت پر طرفدار و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه پرمیوم ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 1.8

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران