دانلود IELTS preparation app. Learn English vocabulary Full - برنامه یادگیری زبان و آمادگی آزمون آیلتس اندروید!

دسته بندی:

IELTS preparation app. Learn English vocabulary v1.9.19 [Mod] – اپلیکیشن یادگیری زبان و آمادگی آزمون آیلتس اندروید! نسخه کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

اگر شما نیز جزو علاقه مندان به زبان انگلیسی باشید بی شک تا به کنون نام آزمون آیلتس را شنیده اید؛ آزمونی که یک معیار بسیار دقیق برای سنجش توانایی های افراد در زبان رسمی جهان می باشد. همان طور که خود نیز می دانید برای داشتن توانایی بالا در زبان انگلیسی باید پیش از هر چیزی دایره واژگان کاملی را یاد گرفته باشید، که نقص اصلی علاقه مندان به این زبان در همین قسمت می باشد! در آزمون های برگذار شده برای سنجش توانایی ها بر اساس سختی آزمون از لغات و واژگان مختلفی در سوال ها استفاده می شود که آزمون آیلتس یکی از سخت ترین آن ها است. IELTS preparation app. Learn English vocabulary عنوان یک اپلیکیشن یادگیری زبان و آمادگی آزمون آیلتس می باشد که توسط Smart learning solutions توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی مجموعه ای از امکانات و گزینه های متنوع به کاربران اش کمک می کند تا برای آزمون های دشوار جهانی آیلتس آمادگی کافی را داشته باشند. برنامه فوق از چندین قسمت متنوع تشکیل شده است که یکی از محبوب ترین آن ها بخش یادگیری لغات است. در این بخش تیم توسعه دهنده سعی بر این نموده اند تا دشوار ترین لغات را در آزمون های آیلتس جمع آوری نموده و با یک روش بی نظیر آن را در ذهن کاربران به ثبت برسانند! برای هر کدام از لغات موجود علاوه بر آموزش تلفظ مثال ها و توضیحاتی نیز ارائه شده است که در فرایند یادگیری بسیار موثر می باشد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این اپلیکیشن و طرفداران بسیار زیاد اش تحت الشعاع قرار دادن تمامی بخش های آزمون می باشد به صورتی که مهارت های تان را در بخش خواندن، نوشتن، مکالمه و … تقویت می نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه IELTS preparation app. Learn English vocabulary اندروید :

  • داشتن نظارت کامل بر فرآیند یادگیری برای حفظ بیش از صد لغت در روز
  • آموزش مهم ترین و دشوار ترین لغات برای کسب نمره حداکثری در آزمون آیلتس
  • تقویت ذهن کاربر برای کسب نمره مطلوب در تمامی بخش های آزمون
  • استفاده از مثال های گوناگون و توضیحات کامل برای هر کدام از لغات
  • تمرین و تقویت مهارت خواندن، نوشتن و تلفظ نمودن لغات
  • دستیابی به نتیجه ای مطلوب تنها با 15 دقیقه استفاده از برنامه در هر روز

اپلیکیشن IELTS preparation app. Learn English vocabulary با برخورداری از ویژگی هایی گوناگون و آمادگی کاربران اش برای آزمون جهانی آیلتس توانسته است با پرداخت درون شبکه ای 4.99 دلاری اش امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در امکانات از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.9.19

    • Minor improvements in UI
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران