نسخه جدید و آخر LinkedIn برای اندروید

دسته بندی:

LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking 4.1.578 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی لینکدین اندروید نسخه اصلی و رسمی برنامه تقدیم شما عزیزان

LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking عنوان نسخه اصلی و رسمی اپلیکیشن شبکه اجتماعی لینکدین می باشد که توسط همین سوشال مدیا توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی می باشد که شاید در هنگام جست و جو برای یافتن شغلی مناسب، لینک های آن را در نتایج گوگل دیده باشید. اگر بخواهیم توضیحاتی خلاصه و کامل برای این شبکه اجتماعی دهیم، می توان آن را یک شبکه گسترده و کامل برای حرفه ای ها دانست. در لینکدین می توانید به آسانی تخصص خود را در زمینه های مختلف با دیگر افراد به اشتراک گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن شغل مناسب خود را پیدا کنید. به گونه ای باید بگوییم که لینکدین حرفه ای ترین پلتفرم جهانی در زمینه بهبود کسب و کار می باشد. خب ما برای عضویت در لینکدین می توانیم به سایت اصلی آن مراجعه کنیم؛ اما نکته ای که باید به آن توجه داشت امروزه بسیاری از افراد برای دسترسی داشتن به شبکه های اجتماعی تلاش می کنند که از نرم افزار های رسمی آن ها استفاده کنند. همانند دیگر سوشال مدیا لینکدین نیز از این موضوع آگاه بوده و اقدام به معرفی اپلیکیشن رسمی خود نموده است. LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking عنوان استارت اپ رسمی شبکه اجتماعی لینکدین می باشد که به واسطه آن می توانید دسترسی سریع و آسان تری به این شبکه گسترده جهانی داشته باشید. همانند هر اپ دیگری پس از نصب ابتدا باید در این شبکه اجتماعی عضو شده و یا با وارد کردن مشخصات وارد محیط کاربری تان شوید. به هر حال اگر شما نیز تصور می کنید که در برخی از کار ها و مشاغل حرفه ای هستید این پست را از دست نداده و با ما همراه باشید.

LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking گزینه ای مناسب برای حرفه ای ها

خب همان طور که اشاره کردیم نرم افزار LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking یکی از بهترین پلتفرم های جهانی برای یافتن عناوین شغلی مناسب می باشد. به کمک این استارت اپ قادر خواهید بود که در کوتاه ترین زمان ممکن با میلیون ها نفر در ارتباط بوده و رزومه خود را برای کارفرمایان گوناگون ارسال کنید. نکته ای که در هنگام ایجاد اکانت لینکدین باید به آن توجه کرد تنظیمات پروفایل شخصی شما می باشد. به گونه می توان گفت که اطلاعات نمایش داده شده در پروفایل حکم روزمه شما را دارد. در صفحه اصلی اکانت شخصی تان مجموعه ای از اطلاعات نظیر توانایی ها، جوایز کسب شده، تحصیلات و … نمایش داده می شود که به کارفرمایان کمک می کند بتوانند بهترین فرد را برای شرکت های شان استخدام کنند.

شبکه سازی گسترده با لینکدین

یکی از اصول و قواعد اصلی در گسترش کسب و کار شبکه سازی می باشد. شبکه سازی یکی از بهترین راهکار ها برای افزایش آگاهی دیگران نسبت به توانایی و بیزنس شماست. در شبکه سازی کارفرمایان با افراد مختلفی در زمینه مشابه در ارتباط هستند که همین افراد می توانند در بسیاری از موارد به آن ها کمک کنند. از آنجایی که در لینکدین می توانید رزومه ای کامل از توانایی های فردی و یا ویژگی های شرکت خود را به اشتراک بگذارید قادر خواهید بود که فرآیند شبکه سازی را به صورت هوشمندانه ای انجام دهید. هر آن چیزی که برای گسترش کسب و کار به آن نیاز دارید در برنامه LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking، در اختیار تان قرار داده می شود.

اشتراک گذاری مطالب گوناگون

یکی از اصلی ترین خصوصیات شبکه های اجتماعی توانایی اشتراک گذاری مطالب گوناگون در آن ها می باشد. با توجه به این موضوع باید اشاره کنیم که لینکدین نیز از این امر مستثنی نبوده و به کاربرانش اجازه می دهد که مطالب مختلفی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. از آن جایی که در LinkedIn تنها حرفه ای ها عضو می شوند این مطالب می تواند توجه آن ها را به خود جلب کرده و نظرات را به سمت شما معطوف کند. مطالب را همانند شبکه هایی نظیر اینستاگرام لایک کرده و یا نظرات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این لینک های منتشر شده در لینکدین از اهمیت بسیار بالایی در سئو برخوردار هستند و می تواند به رشد کسب و کار و افزایش ورودی های گوگل کمک شایانی کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking اندروید:

  • نظارتی کامل و هوشمندانه بر اکانت شبکه اجتماعی لینکدین
  • توانایی مدیریت چندین اکانت به صورت همزمان
  • گزینه ای برای جست و جوی عناوین شغلی مختلف و متخصصان در زمینه های گوناگون
  • به اشتراک گذاری مطالب مختلف در زمینه های خاص شغلی
  • تنظیم رزومه کاری به صورت کاملا آنلاین و تاثیر گذار
  • دریافت نوتیفیکیشن هنگام اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران
  • مطلع شدن از درخواست دیگران برای برقراری ارتباط با شما
  • افزایش توانایی کارفرما در شبکه سازی

اپلیکیشن LinkedIn: Jobs, Business News & Social Networking با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه های گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی و رسمی آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.1.578

    • Thanks for using LinkedIn! We regularly update our app to fix bugs, improve performance and add new features to help you connect with your professional network and advance your career.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران