دانلود برنامه ــ کاربردی BirdNerd

دسته بندی:

BirdNerd – Bird Song Identifier v1.0.9b – اپلیکیشن شناسایی پرندگان از طریق صدا مخصوص اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار

BirdNerd – Bird Song Identifier عنوان یک اپلیکیشن شناسایی پرندگان از طریق صدای آن ها می باشد که توسط Bird Nerd LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پرندگان بسیاری در اطراف ما زندگی می کنند که هر کدام شان دارای ویژگی های خاص خود هستند. ما انسان ها به دلیل علاقه زیادی که به پرندگان داریم در برخی موارد، از آن ها نگه داری می کنیم. پرندگانی نظیر طوطی ها، انواع عقاب، شاهین و …! حتما شما نیز در هنگام پیاده روی و یا رفتن به جنگل ها با پرندگان زیبایی رو به رو شده اید؛ پرندگانی که علی رغم زیبایی بسیار زیاد، صدای آوازشان دلنشین است. بالطبع ما نمی توانیم تمامی این پرندگان را شناسایی کرده و مشخصات آن ها را در ذهن مان ثبت کنیم. به همین دلیل نیاز است که برای شناسایی آن ها از یک مرجع خاص استفاده نماییم. یکی از بهترین مراجعی که برای شناسایی پرندگان می توان به آن رجوع کرد گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد! نرم افزار BirdNerd – Bird Song Identifier با مجموعه امکانات و قابلیت های خاصی که در اختیار کاربران اش قرار می دهد به آن ها کمک می کند که به سادگی هر چه تمام تر و بدون هیچ گونه محدودیتی انواع پرندگان را شناسایی کرده و به اطلاعات خاص آن ها دسترسی داشته باشند. برای شناسایی هر نوع پرنده ای تنها کافی است که در هنگام آواز خواندن برنامه فوق را فعال کرده و همه چیز را به این اپ هوشمند بسپارید. یک سیستم رشته عصبی صدا های دریافت شده از محیط را تحلیل کرده و به سرعت مشخصات پرنده را به نمایش می گذارد. صد ها نوع پرنده مختلف تحت پشتیبانی این استارت اپ بی نظیر قرار دارد که توانایی شناسایی را به حداکثر ممکن افزایش می دهد. از دیگر امکانات قابل توجه می توان به حذف نویز ها اشاره کرد. به گونه ای که مهم نیست که در یک شهر صدای پرنده را ضبط کرده و یا اینکه یک محیط بی صدا باشید؛ زیرا سیستم هوشمند صدای ماشین، انسان ها و … را حذف نموده و تنها صدای پرنده را تشخیص می دهد. پس از شناسایی پرنده مورد نظر تان قادر خواهید بود که به اطلاعات کاملی از آن دسترسی داشته و تمامی ویزگی های آن را مطالعه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه BirdNerd – Bird Song Identifier اندروید :

  • شناسایی انواع پرندگان تنها از طریق صدای آن ها
  • حذف تمامی نویز های اطراف نظیر صدای ماشین ها، انسان ها و …
  • پشتیبانی از مشخصات صد ها پرنده در سراسر جهان
  • بهره مندی از سیستم پیشرفته رشته های عصبی برای شناسایی پرندگان
  • دسترسی داشتن به اطلاعاتی دقیق در ارتباط با پرندگان شناسایی شده
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن BirdNerd – Bird Song Identifier با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون شما می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی این اپ فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.9b

    • Records archive
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران