آخرین نسخه ــ ورزشی SS 2021

دسته بندی:

Soccer Star 2021 Top Leagues v2.7.0 Mod – بازی ورزشی فوق العاده ستاره فوتبال اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Soccer Star 2021 Top Leagues بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای ورزشی فوتبال از استودیوی مطرح Genera Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار دریافت شده است! با نصب Soccer Star 2021 Top Leagues برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ یک بازی فوتبالی دیگر از سازندگان بازی معروف Soccer Star World Legend که تمرکزش روی لیگ های فوتبال است را تجربه خواهید کرد! در لیگ کشورهای مختلف شرکت کنید و با پیروزی های پیاپی خود را به صدر جدول لیگ برسانید، شما کارتان را به عنوان یک بازیکن معمولی فوتبال شروع می کنید و در ابتدا با یک تیم دسته دویی قرارداد می بندید ؛ سپس به تدریج پیشرفت کرده و با تیم های بهتری قرارداد می بندید و رو در روی بهترین بازیکنان فوتبال قرار خواهید گرفت! بازیکنانی مثل رونالدو یا مسی که اگر بخواهید از آن ها بهتر باشید باید بی وقفه روی تکنیک، شوت زدن و دقت شوت های خود. کار کنید، این تنها راه تبدیل شدن به یک اعجوبه فوتبال است! وقتی به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شدید به قدری هم درآمد خواهید داشت که برای خودتان خانه ای مجلل، ماشینی لوکس و حتی یک قایق تفریحی بخرید ؛ ضمنا می توانید برای تمرینات تان وسایل ورزشی مجهز بخرید و مربی هم استخدام کنید! اگر به بازیهای ورزشی فوتبال علاقه دارید به هیچ وجه Soccer Star 2021 Top Leagues را از دست ندهید!

بازی Soccer Star 2021 Top Leagues هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما عزیزان همیشگی معرفی کرده ایم! از جمله لیگ های موجود در این بازی لیگ قهرمانان و لیگ یوفا است، اگر بتوانید در این لیگ ها بدرخشید می توانید با بهترین تیم های فوتبال قراردادهای نجومی ببندید ؛ البته همواره باید نیم نگاهی هم به روابط تان با مربی، اعضای دیگر تیم و حتی طرفداران تان داشته باشید، شاید هم به جام جهانی راه یافتید، کسی چه میداند؟ انتخابش با شماست! این آخرین بازی لیگ است و شما به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در زمین انتخاب شده اید، بند کفش هایتان را خوب ببندید، دنبال توپ بدوید، شوت محکم و گل [!] تقدیر تیم تان را هم اکنون رقم بزنید! فکر می کنید بتوانید به قهرمان تیم تان و اعجوبه این فصل تبدیل شوید؟! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

توجه : در نسخه مود به فروشگاه بروید و با الماس، طلا بخرید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.generagames.soccerstarleaguesfootball را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.7.0

    • ⚽ New Soccer Star Top Leagues 2021 is here! Your fans are waiting to celebrate many successes with you🎉
    • 🔝New home page panel for video reward.
    • 🤑New Casino Game.
    • ⚙️Bug Fixing.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران