آخرین نسخه ــ ویرایش ویدئو Video Photos

دسته بندی:

Photos from Video – Extract Images from Video v7.0 – اپلیکیشن استخراج تصاویر از ویدئو ها مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

Photos from Video – Extract Images from Video عنوان یک اپلیکیشن استخراج تصاویر از فایل های ویدئویی می باشد که توسط GreenBizkit توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همیشه نرم افزار هایی دیده می شوند که در ظاهر کاربردی به نظر نمی رسند؛ اما گاها به قدری به آن ها نیاز پیدا می کنیم که فکرش را هم نخواهیم کرد. اغلب این برنامه ها دارای حجم بسیار کمی هستند. این دسته از ابزار را می توان در گروه های مختلفی مشاهده کرد. تنها کافی است چندین دقیقه در مارکت اندروید و یا وب سایت اپلیکیشن برتر به جست و جو پرداخته تا به لیستی نا محدود از آن ها دست پیدا کنید. نرم افزار Photos from Video – Extract Images from Video یکی از همان گزینه هایی است که بدون شک ممکن است در برخی از موارد بیش از حد مورد نظرتان به آن نیاز داشته باشید. به کمک این برنامه قادر خواهید بود که تصاویر موجود در فایل های ویدئویی را استخراج کنید! این استارت اپ کلیپ های تصویری را به مجموعه ای از تصاویر تبدیل می کند که گاها برخی از این تصاویر برای ما بسیار مهم هستند. گرچه برنامه فوق دارای محیط ساده ای است و کار با آن آسان است؛ اما در این پست قصد داریم که به طور تخصصی به بررسی اش بپردازیم.

Photos from Video – Extract Images from Video راهی برای تبدیل فایل های ویدئویی به عکس!

حتما تا به کنون از اسلایدشو میکر ها استفاده کرده اید؛ برنامه هایی که مجموعه ای از تصاویر را با یکدیگر ادغام کرده و آن ها را به یک فایل ویدئویی تبدیل می کنند. آیا تا به کنون به این فکر کرده اید، که نرم افزاری این کار را به صورت بالعکس انجام دهد؟! اگر به چنین استارت اپی نیاز دارید Photos from Video – Extract Images from Video بهترین گزینه برای شما به شمار می رود. به کمک این برنامه هوشمند می توانید یک فایل ویدئویی را انتخاب و مجموعه تصاویری که آن را تشکیل می دهند را به طور گروهی دریافت کنید. بر خلاف آنچه که تصور می کنید، کیفیت تصاویر خروجی همانند ویدئو های شما بوده و هیچگاه کمتر از نسخه اصلی نخواهند بود.

گزینه هایی متنوع و گوناگون

آن چیزی که نرم افزار Photos from Video – Extract Images from Video را بسیار خاص جلوه می دهد مجموعه گزینه های مدیریتی است که در اختیار شما قرار خواهد داد. به طور کلی دو گزینه تنظیماتی خاص در این برنامه دیده می شود. به کمک گزینه اول کاربران می توانند قسمت دلخواه ویدئو مورد علاقه خود را انتخاب نموده و تصاویر را تنها از آن بخش استخراج نمایند. گزینه دوم نیز راه حلی مناسب برای تعیین تعداد تصاویر ثبت شده در هر ثانیه است. این گزینه به شما عزیزان کمک می کند که دقت استخراج را با توجه به نیاز هایتان تعیین کنید. در هر بار ایجاد تغییر در تنظیمات، نرم افزار به طور هوشمند اطلاعاتی نظیر تعداد تصاویر استخراج شده را در اختیار شما قرار می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photos from Video – Extract Images from Video اندروید:

  • گزینه ای مناسب برای استخراج تصاویر از فایل های ویدئویی
  • انتخاب بازه زمانی دلخواهتان برای انجام پردازش ها
  • تعیین تعداد فریم های ثبت شده در هر ثانیه، به دلخواه خودتان
  • حفظ کیفیت تمامی تصاویر استخراج شده به نسبت فایل ویدئویی
  • امکان انتخاب فریم در صورت نبود تعداد فریم دلخواه در لیست پیش فرض
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Photos from Video – Extract Images from Video با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.0

    • New Range Controls
    • Easier to visit photos after using the range if you click on the result text
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران