دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Weather

دسته بندی:

Simple weather & clock widget (no ads) v0.9.70 دسترسی سریع به اطلاعات آب و هوایی در هوم اسکرین اندروید نسخه اشتراکی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

این روز ها دریافت اطلاعات و اخبار بسیار آسان تر گذشته شده است. به لطف وجود اینترنت حالا می توانیم به هر نوع داده ای که می خواهیم، در کمتر از چند ثانیه دسترسی داشته باشیم. انواع وبسایت ها وجود دارند که هر کدام به ارائه نوع خاصی از اخبار و اطلاعات اختصاص دارند. در میان اخباری که هر روزه دریافت می کنیم، خبر هایی هستند که برای ما بسیار مهم هستند. اخبار هواشناسی از جمله این خبر ها هستند. وضعیت آب و هوا در اغلب نقاط کره زمین در مقاطع مختلفی از سال متغیر است و گاها با شدت بالایی تغییر پیدا می کند. به همین خاطر لازم است که همه به اطلاعات هواشناسی و پیش بینی ها‌ی آن دسترسی داشته باشند تا بتوانند خود را برای تغییرات احتمالی آماده کنند. خوشبختانه سایت های بسیاری وجود دارد که آب و هوای سراسر جهان را با دقت بالا و به صورت کاملا رایگان در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهند. علاوه بر این اپلیکیشن های هواشناسی بسیاری هم به وجود آمده اند که کار دریافت اطلاعات هواشناسی روی گوشی را آسان می کنند. اغلب اپلیکیشن های هواشناسی با ویجت همراه هستند تا کاربر همواره اطلاعات آب و هوایی را روی هوم اسکرین خود در اختیار داشته باشد. در حقیقت خیلی ها برای استفاده از ویجت، برنامه های هواشناسی را نصب می کنند و نیازی به ابزار های پیشرفته موجود در برنامه ها ندارند. بنابراین یک ویجت هواشناسی تنها، انتخابی عالی برای این کاربران خواهد بود. Simple weather & clock widget (no ads) عنوان یک ویجت ساعت و آب و هوای زیبا و کامل، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط difer توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه ویجت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که هر کدام شکل و ظاهر خاصی دارند اما یک ویژگی در همه آن ها مشترک است و آن هم زیبایی آن هاست. تمام ویجت های موجود در برنامه با آخرین مد طراحی نرم افزار ساخته شده اند و جلوه ای زیبا به هوم اسکرین شما خواهند داد. ویجت ها اطلاعاتی کلی از آب و هوای چند روز آینده در اختیار شما قرار می دهند. در صورتی که اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشید می توانید روی ویجت کلیک کنید تا وارد برنامه شده و اطلاعات کامل تر و جزئی تری دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simple weather & clock widget (no ads) اندروید:

  • دارای ویجت های بسیار زیبا در شکل ها و اندازه های مختلف
  • ارائه اطلاعات آب و هوایی برای ۵ روز آینده
  • ارائه پیش بینی ساعتی آب و هوا
  • قابلیت آپدیت خودکار اطلاعات برنامه

اپلیکیشن Simple weather & clock widget (no ads) یک ابزار عالی برای اطلاع سریع از وضعیت آب و هواست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 0.9.70

    • - New cat ;-)
    • - Lots of bug and performance fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Foreca برای اندروید

نسخه کامل و آخر Foreca برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران