آخرین نسخه ــ نقش آفرینی Arcane Legends

دسته بندی:

Arcane Legends MMO-Action RPG v2.7.25 – بازی اکشن – نقش آفرینی “افسانه های سری” اندروید یک بازی خوش ساخت و محبوب با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی تست شده با اجرای آنلاین

Arcane Legends MMO-Action RPG – افسانه های سری نامی از یک بازی بسیار جذاب و اینترنتی در سبک بازی های اکشن – نقش آفرینی می باشد که از سوی استودیوی Spacetime Studios به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بازی از معدود بازی های پلتفرمر آنلاین است که ابتدا نسخه تحت وب آن به صورت انحصاری برای Google Chrome ارائه شد و به همراه آن نسخه های مخصوص Android و iOS نیز توسعه داده شدند. Arcane Legends MMO-Action RPG اگرچه محتوایی بسیار کلیشه ای و تکراری دارد و طراحی های آن را بارها و بارها در عناوین دیگر دیده بودیم، اما با این حال نباید از نکات مثبت و قابلیت های عالی این بازی صرف نظر کرد. با اینکه ده ها نمونه مشابه این بازی تولید و منتشر شده اند، اما همچنان این بازی جزو بازی های محبوب منتقدین معتبر مثل وب سایت های Forbes و Kotaku و یا PocketGamer است. سبک بازی همانطور که از عنوان آن مشخص است، یک بازی MMORPG یا نقش آفرینی چندنفره آنلاین می باشد که فضا و حال و هوای آن مثل بسیاری دیگر از بازی های مشابه در همین سبک، در رابطه با سرزمین های افسانه ای و خیالی و فانتزی است. سرزمین هایی که انسان ها در کنار موجودات دیگر باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. البته قرار نیست همه این موجودات شیطان صفت باشند! بخش اعظم این بازی در سیاه چاله ها صورت می گیرد و درواقع می توان اینطور بیان کرد که سیاه چاله ها نقشه های اصلی این بازی آنلاین هستند. بازی کاملاً آنلاین است. شما می توانید به صورت انفرادی بازی را انجام دهید و یا به گیلدها و کلن های دیگران بپیوندید و یا کلن اختصاصی خودتان را ایجاد کنید!

در بازی Arcane Legends MMO-Action RPG باید در این سیاه چاله ها به جستجو و گشت و گذار بپردازید و دشمنانی مثل موجودات شیطانی و هیولاهای ساکن در این سیاه چاله ها را نابود کنید تا امتیاز به دست بیاورید. در جای جای این بازی آیتم های امتیازی و گنج های مختلفی وجود دارند که باید قبل از پیدا شدن توسط دیگر بازیکنان و رقبا، آن ها را کشف کرده و غارت کنید! نکته جالب دیگری که این بازی را کمی نسبت به بازی های مشابه متمایز می کند، وجود حیوانات (Pets) در مکان های مختلف است. شما قادر هستید تا با پیدا کردن و جمع آوری آن ها، این حیوانات را به عنوان نیروهای دست آموز خود داشته باشید و در نبردها از آن ها استفاده کنید. در بخش دیگری از بازی می توانید شخصیت اصلی خودتان را شخصی سازی کرده و در سطوح مختلف او را ارتقاء دهید تا توانایی ها، سلاح ها، زره ها و نیروهای او پیشرفته شوند. به جز سیاه چاله ها، مأموریت های مختلفی در سرزمین ها و مکان های دیگر مثل جنگل های زیبا و یا قلعه های بزرگ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. دشمنان شما همانطور که گفته شد موجودات و هیولاهایی مثل اژدها، اُرک ها، گابلین ها و مواردی از این قبیل هستند. از لحاظ گرافیکی و طراحی ها می توان گفت که Arcane Legends MMO-Action RPG ویژگی های مناسبی دارد. مدل های بازی همگی سه بعدی هستند و جزئیات گرافیکی مناسب می باشند. نمای بازی از حالت سوم شخص بوده و شما می توانید دید مناسبی از اطراف داشته باشید. امکان استفاده از سلاح ها و نیروهای مخصوص در طول بازی وجود دارد و شما قادر هستید تا بازی را در 4 بخش اصلی دنبال کنید. بخش اول بخش PvE یا بازیکن در برابر محیط است که در آن می توانید با کمک بازیکنان دیگر به سراغ مبارزه با هیولاها بروید. سه بخش دیگر زیرمجموعه بازی های PvP هستند که می توانید در بازی هایی مثل دث مچ، فتح پرچم یا دئول های مرگبار را دیگر بازیکنان آنلاین به رقابت بپردازید. همینک می توانید آخرین آپدیت این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. همانطور که اشاره شد، این بازی بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز 4.2 از 5.0 را نیز کسب کرده است.



  • تغییرات نسخه 2.7.25

    • Bug fixes, optimizations, and support for upcoming content and events.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران