دانلود نسخه آخر Subscribe To My Adventure

دسته بندی:

Subscribe to My Adventure v2.1.0 Mod – بازی ماجراجویی من رو دنبال کن اندروید نسخه اصلی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Subscribe to My Adventure – ماجراجویی من رو دنبال کن عنوان یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Gamtropy Co., Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این روز ها بازی های اورجینال کمتر پیدا می شوند اما Subscribe to My Adventure یک بازی اورجینال و یونیک است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه خارق العاده ای را به ارمغان بیاورد. امروزه جوامع اجتماعی در بالاترین سطح خود در جهان هستند. به سختی می توان فردی را پیدا کرد که در جوامع اجتماعی حضور نداشته باشد. در حقیقت جوامع اجتماعی به محیطی تبدیل شده اند که به واسطه آنها می توانید با دوستان و عزیزان تان ارتباط برقرار کنید. اما بدون تردید جوامع اجتماعی از این هم فراتر رفته اند و به پلتفرمی تبدیل شده اند که توسط آن می توانید خودتان را ابراز کنید و با افکار، سبک زندگی، و… روی افراد دیگر تأثیر بگذارید. سرعت رشد جوامع اجتماعی بسیار زیاد است و تقریباً هر روز می توانیم شاهد تولد یک سلبریتی جوامع اجتماعی در نقاط مختلف جهان باشیم. در میان این سناریوی کاملاً مدرنیته، یک بازی ساخته شده است که الحق و الانصاف بسیار هوشمندانه هم ساخته شده است و مهارت های شما را در هندل کردن جوامع اجتماعی و جهان اینترنتی تست می کند. Subscribe to My Adventure اجازه می دهد در نقش یک استریمر جوامع اجتماعی قرار بگیرید و سعی کنید معروف و مشهور شوید. اساساً شما به تازگی وارد این حوضه شده اید و اطلاعات زیادی ندارید اما باید فالوور جمع کنید و طرافداران بیشتری به دست بیاورید.

برای این کار باید پلتفرم های مختلف جوامع اجتماعی را مدیریت کنید تا بتوانید به موفقیت برسید. هدف اصلی شما در بازی Subscribe to My Adventure این است که ۱۰۰۰۰۰۰ نفر شما را دنبال کنند و برای اینکه این اتفاق بیفتد وارد ماجراجویی های مختلف جالبی خواهید شد. این بازی دارای المان ها و محتوای بسیار متفاوت و هیجان انگیزی است. پلتفرم های مختلف جوامع اجتماعی که در این بازی طراحی شده اند بسیار به پلتفرم های جوامع اجتماعی در دنیای واقعی شبیه هستند. به طور مثال در این پلتفرم ها می توانید برای کاراکتر های بازی دایرکت بفرستید، استوری قرار دهید، پست قرار دهید، و بسیاری کار های دیگر انجام دهید که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. یک ویژگی جالب این بازی این است که در این بازی تجربه دو نفر هیچگاه شبیه به هم نخواهند بود. به لطف طراحی عالی بازی و وجود انتخاب های مختلف، هر انتخاب دارای نتایج مختلف خواهد بود و مسیر متفاوتی را از لحاظ گیم پلی ارائه می دهد. در نهایت و برای جمع بندی باید بگوییم بدون تردید این بازی یکی از معدود بازی های یونیک و اورجینال حال حاضر مارکت اندروید است و بسیار سرگرم کننده و وسوسه برانگیز است. اگر شما هم زمانی دوست داشتید به یک سلبریتی جوامع اجتماعی تبدیل شوید و فالوور های زیادی داشته باشد این بازی می تواند چنین فرصتی را در اختیار شما قرار دهد. Subscribe to My Adventure امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.1.0

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران