دانلود نسخه جدید Samsung Members برای اندروید

دسته بندی:

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی است که همواره محصولات آن فروش های میلیونی را تجربه می کنند. از دلایل محبوبیت بالای سامسونگ نزد کاربر ها، کیفیت بالای محصولات این شرکت، تنوع بالا در محصولات، پشتیبانی خوب و قیمت نسبتا پایین است. گوشی های سامسونگ بازار هدف خود را در تمامی نقاط جهان پیدا کرده اند و سامسونگ در اغلب کشور ها نمایندگی فعال دارد. سامسونگ برای راضی نگه داشتن مشتریان خود انواع اپلیکیشن ها را به صورت رایگان به آن ها عرضه می کند. این کمپانی همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی برای حل مشکلات کاربرانش ارائه کرده است که امروز با این اپلیکیشن در خدمت شما هستیم. Samsung Members عنوان یک اپلیکیشن برای برقراری ارتباط بین کاربران سامسونگ و ارائه پشتیبانی از طرف سامسونگ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از آخرین آموزش ها و نکات مفید درباره بهره برداری بهتر از محصولات و سرویس های سامسونگ مطلع شوید. همچین می توانید آخرین اخبار درباره سامسونگ و محصولات جدید این شرکت را دریافت نمایید. این اپلیکیشن همچنین می تواند به عنوان یک جامعه کاربری برای مشتریان سامسونگ عمل کرده و آن ها را به یکدیگر متصل نماید تا دانش و ایده هایشان را برای تولید محصولات بهتر با یکدیگر به اشتراک بگذارند. سامسونگ از این ایده ها برای ساخت محصولات جدید و اضافه کردن قابلیت های بیشتر، استفاده می کند. سامسونگ با این برنامه می تواند به صورت زنده به مشتریان خود پشتیبانی ارائه نمایید. کاربر با وارد شدن به قسمت get help می تواند با چت زنده یا تماس صوتی، با کارشناسان سامسونگ ارتباط گرفته و مشکلات گوشی یا تبلت خود را حل نماید. همچنین با این برنامه می توان تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری را برای پیدا کردن مشکلات و عیب های احتمالی پالایش کرد و در صورت پیدا کردن مشکلات آن ها را رفع نمود. از این برنامه می توانید برای بالا بردن سرعت و کارایی دستگاه نیز استفاده، کنید. برنامه این کار را با خالی کردن حافظه رم و حذف پردازش های غیر ضروری، پاک کردن فایل های بی استفاده و اعمال تنظیمات بهتر برای صرفه جویی در مصرف باتری، انجام می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Samsung Members اندروید:

  • برقراری ارتباط بین جامعه مشتریان سامسونگ
  • ارائه پشتیبانی به مشتریان از طریق چت یا تماس صوتی
  • پالایش گوشی برای یافتن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و رفع آن ها
  • افزایش سرعت و بهینه سازی گوشی
  • کاهش مصرف باتری گوشی

اپلیکیشن Samsung Members برنامه ای لازم برای تمامی کاربران گوشی ها و تبلت های گلکسی سامسونگ است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 3.9.10.11

    • Login with your Samsung Account to see exclusive benefits for Samsung Members.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران