دانلود نسخه جدید و آخر Tv Cast Pro

دسته بندی:

TV Cast Pro v1.2 – اپلیکیشن اشتراک گذاری صفحه اندروید با تلویزیون هوشمند نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار

TV Cast Pro عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی با تلویزیون های هوشمند می باشد که توسط MiracastForAndroidToTv توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت روز افزون گوشی های هوشمند اندرویدی می شود قابلیت ها و ویژگی هایی است که کاربردی بوده و در بسیاری از مواقع کاربران را به وجد می آورند. ما برای نمایش یک فایل چند رسانه ای و یا پخش موزیک به کمک تلویزیون های مان نیازمند دستگاه های پخش کننده و یا حافظه های قابل حمل هستیم که در نهایت به برقراری اتصالات فیزیکی منجر می شود! اما امروزه اسمارت فون ها تلاش می کنند که همین اتصالات ساده فیزیکی را از بین ببرند. به همین دلیل ما شاهد افزایش میرور کست ها هستیم! اپ هایی که به کست کردن صفحه نمایش گوشی های مان کمک می کنند. با این وجود یکی از بهترین این اپ های هوشمند را می توان TV Cast Pro دانست. برنامه فوق به شما کاربران اجازه می دهد که بدون نیاز به هیچ گونه اتصالات فیزیکی صفحه نمایش اسمارت فون تان را با اسمارت تی وی خود به اشتراک گذاشته و هر نوع فایل چند رسانه ای را به سادگی اجرا کنید. به هرحال اگر شما نیز جزو علاقه مندان به پخش تصاویر در نمایشگر های بزرگ هستید این پست را از دست نداده و با ما همراه باشید.

تجربه پخش با کیفیت فایل های چند رسانه ای در اسمارت تی وی ها با کمک TV Cast Pro

یکی از دلایلی که باعث شد ما نرم افزار TV Cast Pro، را به شما عزیزان معرفی کنیم کیفیت بسیار بالای پخش فایل ها می باشد. اپ فوق با بهره مندی از جدید ترین شیوه های ارتباطی و هم چنین داشتن ارتباطی پایدار اجازه خواهد داد که تصاویر و یا فایل های ویدئویی بدون کوچکترین تاخیر و یا مشکلی روی نمایشگر تلویزیون هوشمند شما عزیزان پخش شوند. تنها کافی است گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و سپس برای پخش فایل های خود به حافظه ذخیره سازی اطلاعات بروید.

اشتراک گذاری و نمایش هر نوع فایلی

همان گونه که در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید با نرم افزار های متنوعی در این زمینه رو به رو خواهید شد. اپ هایی که هر کدام شان دارای محدودیت هایی هستند. یکی از محدودیت هایی که گاها ما در این نمونه از برنامه ها شاهد آن ها هستیم، محدودیت نوع فایل نمایشی می باشد. با این وجود سازندگان TV Cast Pro با دانستن آزار دهنده بودن این محدودیت تلاش کرده اند که آن را از میان برداشته و به کاربران اجازه دهند که هر آن چیزی را که علاقه دارند به سادگی اجرا کنند. مهم نیست که شما در حال اجرای یک فایل هستید و یا اینکه قصد دارید ساعاتی به بازی کردن بپردازید، هر آن چه که بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما نشان داده شود، در اسمارت تی وی نیز نمایش داده خواهد شد.

پشتیبانی از انواع تلویزیون های هوشمند

دیگر ویژگی نرم افزار TV Cast Pro که توجه ما را به خودش جلب می کند پشتیبانی آن از انواع اسمارت تی وی ها می باشد. برای دانلود این اپ نیاز نیست که لیستی بلند از دستگاه های تحت پشتیبان را با شما به اشتراک بگذاریم، بلکه تنها کافی است تا تلویزیون هوشمند شما از اتصال وای فای بهره مند باشد تا بتوانید تنها در چند اشاره صفحه نمایش را با آن به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه TV Cast Pro اندروید :

  • اشتراک گذاری صفحه نمایش دستگاه های هوشمند اندرویدی با اسمارت تی وی ها
  • کیفیت بسیار بالای تصاویر نشان داده شده در تلویزیون های هوشمند
  • برقراری ارتباط بسیار آسان تنها با یک اشاره
  • پشتیبانی از انواع اسمارت تی وی های موجود در بازار
  • امکان اجرای انواع فایل و یا اشتراک گذاری صفحه در هنگام اجرای بازی
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن TV Cast Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه های مختلف توسط توسعه دهنده اش با قیمت 9.99 دلار منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر قدرت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2

    • New Features Added
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران