دانلود بازی ــ اکشن Smash Kingdom

دسته بندی:

Smash Kingdom v1.6.10 Mod – بازی اکشن هیجان آور سرزمین اسمش اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Smash Kingdom : Slingshot Action Defense نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی PlayHard.Lab برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی PlayHard.Lab پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی همچون Redbros است. Smash Kingdom : Slingshot Action Defense هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی پر از هیجان و پر از اکشن و خارق العاده اش، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر های علاقه مند به ژانر پر طرفدار اکشن به ارمغان بیاورد. اگر از طرفدران بازی های اکشن باشید قطعاً از Smash Kingdom : Slingshot Action Defense هم خوشتان می آید. این بازی اساساً یک بازی مبارزاتی آرینا محور است که علاوه بر وفاداری به المان های اکشن، به صورت خلاقانه ای از المان های نقش آفرینی، استراتژیک، و کارتی در گیم پلی خودش استفاده کرده است. سرزمین اسمش توسط هیولا های خبیث مورد حمله و هجوم قرار گرفته است. آنها می خواهد هر طور که شده سرزمین اسمش را نابود کنند. برای اینکار، آنها در ابتدا باید از قلعه ورودی عبور کنند. اما شما به عنوان فرمانده جنگجویان سرزمین اسمش وظیفه دارید از قلعه محافظت کنید و با هیولا ها مبارزه کنید و آنها را شکست دهید.

ایده Smash Kingdom : Slingshot Action Defense ایده جالبی است. با ورود به بازی یک بخش آموزشی کوتاه به شما یاد می دهد که باید چه کار هایی انجام دهید و چگونه در مراحل بازی پیشروی کنید. خوشبختانه همه چیز ساده و سر راست است و در عرض چند دقیقه می توانید تمام بالا و پایین های بازی را یاد بگیرید. مکانیزم های گیم پلی Smash Kingdom : Slingshot Action Defense بسیار ساده است. در هر آرینا (هر مرحله)، هیولا ها از یک پورتال وارد می شوند و به سمت قلعه شما حمله می کنند و سعی می کنند آن را نابود کنند. برای اینکه نگذارید آنها موفق شوند، شما باید پیش دستی کنید و پورتال آنها را زودتر نابود کنید. برای اینکار، شما باید به دقت جنگجویان تان را با یک قلاب سنگ به سمت پورتال پرتاب کنید. پس از آن، جنگجویان تان به صورت خودکار با هیولا ها می جنگند و پورتال آنها را نابود می کنند. هر بار که موفق شوید هیولا ها را شکست دهید و پورتال آنها را نابود کنید می توانید آرینا های بیشتری را آنلاک کنید و پول و کارت و آرتیفکت به دست بیاورید و جنگجویان خودتان را آپگرید کنید و نیرو های ویژه به دست بیاورید. Smash Kingdom : Slingshot Action Defense امتیاز 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه :

1 – در نسخه مود بازی طلا خرج کنید تا بجای کم شدن زیاد شود 2 – بازی آنلاین است و برای ورود هم به فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است.



  • تغییرات نسخه 1.6.10

    • - Added New Cards.
    • - Added some IAP Goods.
    • - Fixed minor bugs.
    • - Optimized performance.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران