دانلود نسخه جدید Blendy Wallpapers برای موبایل

دسته بندی:

Blendy Wallpapers v1.0.2 – اپلیکیشن تصاویر زمینه ساده و مینیمالیستی اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

Blendy Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه ساده و مینیمالیستی اندرویدی می باشد که توسط myAP Devs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. زیبایی نمایشگر، جذابیت رابط کاربری، ایجاد تنوع و ده ها گزینه دیگر یکی از دلایلی است که کاربران را مجاب به استفاده از تصاویر زمینه مختلف می کند. ما در گوشی های هوشمند اندرویدی می توانیم برای دو بخش هوم اسکرین و لاک اسکرین از تصاویر زمینه استفاده کنیم. همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم راه های متنوعی برای تغییر تصاویر والپیپر ها وجود دارد، اما یکی از بهترین و سریع ترین راه های ممکن استفاده از استارت اپ های اندرویدی می باشد. نرم افزار Blendy Wallpapers یکی از بهترین گزینه های موجود برای دریافت تصاویر زمینه مینیمالیستی با طرح هایی خاص است. طرح هایی که نظیر آن ها را در دیگر استارت اپ ها نمی توان دید. به هر حال امکانات و قابلیت های موجود در بلندی والپیپر، تنها به ساده بودن و اختصاصی بودن تصاویر زمینه موجود در دیتابیس اش محدود نمی شود. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با این نرم افزار، با ما همراه باشید.

Blendy Wallpapers گزینه ای مناسب برای دسترسی داشتن به والپیپر های خاص و مینیمالیستی

بی شک یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار Blendy Wallpapers در بین کاربران، ساده و اختصاصی بودن تصاویر زمینه موجود در دیتابیس اش می باشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود که به مجموعه ای از ده ها تصاویر زمینه مینیمالیستی دسترسی داشته و بدون هیچ گونه محدودیتی هر کدام را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید. تیم توسعه دهنده برای دسترسی هر چه آسان تر کاربران به این تصاویر زمینه، آن ها را در دسته بندی های مختلفی قرار داده است. علاوه بر این اگر نتوانستید در میان دسته های موجود والپیپر مورد نظر تان را پیدا کنید تنها کافی است تا نام آن را در نوار جست و جو، سرچ نمایید. بر خلاف بسیاری از ابزار مشابه که پس از انتخاب تصاویر زمینه و فعال سازی شان کیفیت آن ها افت کرده و یا به طور کامل بر روی نمایشگر ست نمی شوند، هیچ گونه محدودیتی برای Blendy Wallpapers در این زمینه نبوده و والپیپر ها تنها با یک اشاره بر روی هر گونه صفحه نمایشی قرار خواهند گرفت. علاوه بر این نکته ای که گاها توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب می کند، ارائه اطلاعاتی دقیق در مورد این تصاویر زمینه می باشد؛ به گونه ای که با لمس گزینه info می توانید به اطلاعاتی در ارتباط با رنگ های به کار رفته در هر والپیپر مشاهده نمایید.

بلندی والپیپر، گزینه ای مناسب برا انتخاب تصویر زمینه لاک اسکرین

بار ها دیده می شود که نرم افزار های ارائه دهنده والپیپر تنها اجازه می دهند که از تصاویر زمینه برای هوم اسکرین و یا همان صفحه نمایش اصلی استفاده کنید. اما نکته ای که باعث خاص شدن Blendy Wallpapers شده است توانایی استفاده از والپیپر های موجود برای لاک اسکرین می باشد. هنگام تایید تصاویر زمینه برای فعال سازی، سه گزینه در اختیار شما قرار داده خواهد شد که به کمک آن ها می توانید تصاویر را به صورت جداگانه برای لاک اسکرین و یا هوم اسکرین انتخاب کرده و یا اینکه یک تصویر را برای هر دو صفحه برگزینید. دیگر نکته ای که در مورد Blendy Wallpapers می توان به آن اشاره کرد، به روز رسانی های مداوم و مکرر آن است. بار ها دیده می شود که برنامه های موجود در این زمینه پس از انتشار به ندرت به روز شده و تصاویر جدید به آن ها اضافه می شود. اما در این استارت اپ این گونه نبوده و به طور مداوم تصاویر زمینه جدیدی در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Blendy Wallpapers اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای فوق العاده از انواع تصاویر مینیمالیستی و ساده
  • استفاده از پالت های رنگی بی نظیر در والپیپر ها
  • دسته بندی تمامی تصاویر زمینه در گروه های مختلف
  • فعال سازی والپیپر ها تنها با لمس یک گزینه
  • ارائه اطلاعاتی کامل در ارتباط با رنگ های به کار رفته در هر تصویر
  • امکان استفاده از تصاویر زمینه در هوم اسکرین و یا لاک اسکرین
  • نیاز نبودن به هیچگونه برش والپیپر ها

اپلیکیشن Blendy Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.2

    • Notifications enabled
    • New icon
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران