دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه MiniWall

دسته بندی:

MiniWall Wallpapers v1.0.0 – اپلیکیشن مجموعه والپیپر های زیبا و رنگارنگ اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

MiniWall Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای تشکیل شده از مجموعه تصاویر زمینه زیبا و رنگارنگ می باشد که توسط ArrowWalls توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. امروزه اگر به اطراف خود نگاه کنید افراد زیادی از دستگاه های هوشمند در سیستم عامل های گوناگون استفاده می کنند. هنگامی که قفل صفحه اسمارت فون مان را باز می کنیم اولین چیزی که با آن رو به رو می شویم تصویر پس زمینه می باشد. به همین دلیل داشتن یک والپیپر زیبا یکی از بهترین راه کار ها، برای افزایش جذابیت صفحه نمایش و شخصی سازی آن می باشد. راه های متنوعی برای دسترسی داشتن به این تصاویر وجود دارد که هر کدام شان به نوعی نیاز های ما را برطرف می کنند. اما اگر توجه کرده باشید بسیاری از این والپیپر ها تکراری هستند! به همین دلیل ما باید به دنبال یک نرم افزار اختصاصی و منحصر به فرد باشیم. ما به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون اپ های متنوعی را در این زمینه معرفی کرده ایم و در این پست نیز قصد داریم شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. بدون شک MiniWall Wallpapers یکی از بهترین استارت اپ هایی است که می توانید از والپیپر های آن را نهایت استفاده را ببرید. به هر حال ما در این پست تصمیم داریم که به بررسی این اپ هوشمند بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

MiniWall Wallpapers دنیایی از تصاویر زمینه گوناگون

یکی از مهم ترین مواردی که برنامه MiniWall Wallpapers را نسبت به دیگر رقبایش متمایز می باشد تنوع بسیار بالای والپیپر های آن می باشد. ما در پست های گذشته نرم افزار هایی را معرفی کرده ایم که تصاویر زمینه اختصاصی را در اختیار تان قرار می دهند اما باید گفت که از تنوع کافی برخوردار نیستند. شما در این اپ کاربردی می توانید به مجموعه ای از 450 تصویر زمینه خاص دسترسی داشته باشید؛ تصاویر زمینه ای که توسط تیم توسعه دهنده ایجاد شده و از بهترین رنگ ها در آن ها استفاده شده است. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت بسیار بالای والپیپر های موجود می باشد. تمامی این تصاویر زمینه کیفیت 4K داشته و از حداکثر توانایی نمایشگر شما استفاده می کنند.

دسته بندی دقیق و هوشمندانه

یکی از نکاتی که توسعه دهنده MiniWall Wallpapers توجه ویژه ای به آن داشته است، دسته بندی دقیق تمامی تصاویر زمینه موجود در آن می باشد. کاربران در هنگام استفاده از این استارت اپ هیچ گاه دچار سردرگمی نشده و تنها با یک اشاره قادر خواهند بود که والپیپری متناسب با سلیقه خود را بیابند. تصاویر زمینه موجود در این مجموعه نه تنها ساده هستند، بلکه تلاش شده است که از بهترین پالت های رنگی در آن ها استفاده شود.

رابط کاربری ساده و زیبا

UI نرم افزار یکی از موضوعاتی است که توسعه دهندگان در هنگام ساخت برنامه های خود توجه خاصی به آن ندارند. بار ها دیده شده است که بسیاری از استارت اپ های محبوب دارای رابط کاربری جذابی نیستند؛ اما سازنده MiniWall Wallpapers با دانستن این موضوع تلاش کرده است که نه تنها تصاویر زمینه فوق العاده ای را عرضه کند بلکه رابط کاربری و داشبورد را با دقت بسیار بالایی طراحی نماید. تصور نکنید که پس از نصب تنها به 450 والپیپر دسترسی دارید؛ زیرا تیم طراح در تلاش است که در هر هفته دو بار والپیپر های جدید و اختصاصی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MiniWall Wallpapers اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از تصاویر زمینه زیبا و جذاب
  • کیفیت بسیار بالای والپیپر های موجود در دیتابیس
  • استفاده از بهترین رنگ ها در کنار طرح هایی مینیمالیستی
  • دسته بندی تمامی والپیپر ها در گروه های خاص خود
  • گزینه ای برای جست و جوی سریع تصویر زمینه مورد علاقه تان
  • به روز رسانی های روزانه و هفتگی والپیپر ها
  • داشبورد و UI کاربرپسند

اپلیکیشن MiniWall Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه دسترسی داشتن به والپیپر هایی یونیک و منحصر به فرد توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را به طور رایگان از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران