دانلود Last War: Shelter Heroes - بازی استراتژی آخرین جنگ: قهرمانان پناهگاه" اندروید مود

دسته بندی:

Last War: Shelter Heroes. Survival game v1.00.114 Mod – بازی استراتژیکی و مدیریتی “آخرین جنگ: قهرمانان پناهگاه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به مشاهده تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Last War: Shelter Heroes. Survival game – آخرین جنگ: قهرمانان پناهگاه یک بازی ساده اما جالب و دوست داشتنی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی TinyBytes کشور شیلی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت. اولین نسخه ای که از این بازی به صورت عمومی به انتشار رسید نسخه آزمایشی Early Access از آن بود. اپلیکیشن برتر این بار نیز برای اولین بار در ایران این بازی را تهیه و بررسی کرده و همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان به انتشار رسانده است. Last War: Shelter Heroes. Survival game ماجرای جنگ جهانی دوم را از نگاهی متفاوت به نمایش گذاشته است. شما در این بازی در نقش قهرمانانی از متفقین هستید که در وضعیتی سخت در قلب قلمرو دشمن شکست خورده و فقط تعداد کمی از آن ها زنده باقی مانده اند و حالا باید برای بقاء خود در بین دشمنان تلاش کنند. شما در نقش فرمانده این گروهان کوچک هستید. اولین کار شما ساخت یک پناهگاه مخفی در زیر زمین است تا از دید دشمنان در امان باشید و تا زمان رسیدن کمک در این مکان منتظر بمانید. اما این تنها کار شما نخواهد بود، شما هر از گاهی باید برای جمع آوری منابع و مهمات گروهی از سربازان خود را به بیرون بفرستید تا در نبرد با سربازان دشمن پیروز شده و منابع لازم را به دست بیاورند. در واقع این قسمت از بازی بخش اصلی مراحل آن را تشکیل می دهد.

در بازی Last War: Shelter Heroes. Survival game کار شما مدیریت این پناهگاه و افراد حاضر در آن است. شما می توانید با کمک منابع و به خصوص پول هایی که در نبردها کسب می کنید، اقدام به مدیریت و توسعه پناهگاه کنید و یا سربازان خود را ارتقاء داده و به آن ها آیتم های بهتر و سلاح های کاربردی بدهید. در حقیقت می توان اینطور گفت که بازی Last War: Shelter Heroes. Survival game دو بخش اصلی دارد. بخش اول مدیریت پناهگاه و افراد داخل آن و بخش دوم اعزام سربازان برای مقابله با دشمن و پاکسازی محیط اطراف پناهگاه است. بخش دوم از بازی کاملاً یک قسمت اتوماتیک است و در واقع نتیجه کار شما در بخش اول را نشان می دهد. پس اینکه باید روی قسمت مدیریت پناهگاه تمرکز خاصی داشته باشید نکته مهم این بازی خواهد بود. با دنبال کردن مراحل مختلف در بازی می توانید در نقشه جا به جا شده و به نقاط دیگری بروید و مأموریت های بیشتری انجام دهید. با هر مقدار پیشروی در بازی، شرایط بازی نیز پیشرفته تر، چالش برانگیزتر و تکامل یافته تر می شود. شما می توانید سلاح های بهتری پیدا کنید، سربازان خود را حرفه ای تر کرده و در مقابل با دشمنان بیشتر و خطرناک تری رو به رو خواهید شد. در مجموع می توان گفت که بازی Last War: Shelter Heroes. Survival game با رویکرد نسبتاً متفاوت و جالبی که دارد می تواند علاقه مندان به عناوین استراتژیکی را سرگرم کند. به عنوان معدود قهرمانان باقی مانده، آیا می توانید روند جنگ را تغییر داده و بشریت را نجات دهید؟ پس همین حالا از دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه بازی را به صورت معمولی یا مود دریافت کنید و برای نجات جهان دست به کار شوید!



  • تغییرات نسخه 1.00.114

    • -New Feature: Supplies - 9 new supplies to tip the balance in battles.
    • -New Resource: Gunpowder - Use gunpowder to create supplies and future features.
    • -New Locations: Beach & Desert - Enemy activity has been detected nearby.
    • -Increased level cap: Train your soldiers up to level 24.
    • -More upgrades for your modules.
    • -Hire more builders to construct more modules at the same time.
    • -New armors.
    • -New weapons.
    • -UI improvements and bug fixing.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران