جدیدترین نسخه Vieka

دسته بندی:

Vieka: Music video maker, Edits videos, Clips fast v1.6.9 – اپلیکیشن ویرایش ویدئو ساده و خیره کننده اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 35.99 دلار

فیلم ها و تصاویر جزو پر تعداد ترین فایل های موجود در دستگاه های هوشمند اندرویدی می باشند که معمولا جذاب ترین و زیبا ترین آن ها را با دوستان خود به اشتراک می گذاریم. تمامی ما برای جذب هر چه بیشتر افراد به تصاویر مان سعی می کنیم نقص های آن را برطرف نموده و با چند تغییر ساده زیبایی اش را دو چندان سازیم. همان طور که اشاره کردیم ویدئو ها نیز به اندازه تصاویر محبوب بوده و کاربران پیش از اشتراک گذاری تغییراتی در آن ها ایجاد می کنند. بر خلاف ابزار های ویرایشی عکس ها ابزار های کاربردی محدودی برای ویرایش ویدئو وجود دارند که وب سایت اپلیکیشن برتر سعی نموده است به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان بهترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. Vieka: Music video maker, Edits videos, Clips fast عنوان یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ساده و خیره کننده می باشد که توسط FEDERATION NETWORK LIMITED توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید اولین نکته ای که پس از کار با این استارت اپ توجه شما را به سمت خود جلب کند سرعت بالای ویرایش ها می باشد به گونه ای که تنها کافی است کلیپ مورد علاقه خود را از حافظه اسمارت فون انتخاب نموده و با چند بار لمس صفحه نمایش تغییراتی بزرگ را در آن ایجاد کنید. از جمله پر طرفدار ترین ویژگی های این نرم افزار که تیم توسعه دهنده نیز مانور ویژه ای روی آن داشته است قالب های آماده ویدئویی و هم چنین فیلتر های فوق العاده اش می باشد که کمک می کند ساده ترین ویدئو ها را به کلیپ هایی زیبا و هیجان انگیز تبدیل کنید. همان طور که اشاره کردیم تعداد زیادی از فیلتر ها و افکت ها در دسترسی می باشند که استفاده از هر کدام شان تنها با سلیقه شما عزیزان بستگی دارد. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و می توانید آن ها را مستقیما با دوستان تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Vieka: Music video maker, Edits videos, Clips fast اندروید :

  • ایجاد کلیپ های زیبا و هیجان انگیز تنها در چند ثانیه
  • مجموعه ای از قالب ها و الگو های گوناگون
  • افکت های کارتونی برای زیبا تر سازی کلیپ های تان
  • فیلتر های متنوع برای افزایش جذابیت ویدئو ها
  • انتخاب موزیک دلخواه برای قسمت های گوناگون کلیپ تان
  • ساخت ویدئو استوری های کوتاه برای اینستاگرام!
  • کیفیت بسیار بالای ویدئو های خروجی

اپلیکیشن Vieka: Music video maker, Edits videos, Clips fast با بهره مندی از مجموعه امکاناتی کاربردی در زمینه ایجاد تغییرات در کلیپ ها توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه پرداخت درون شبکه 35.99 دلاری منتشر شده که توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.6.9

    • 1. Professional Video Editor.
    • 2. We've made some performance improvements to make your in-app experience even better.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران