نسخه جدید و کامل Lite Antivirus

دسته بندی:

[Tafayor Security : Best AntiVirus for Android v2.3.0 [Pro – اپلیکیشن آنتی ویروس هوشمند و قدرتمند اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

بد افزار ها یکی از اصلی ترین علل ایجاد اختلال در دستگاه های هوشمند اندرویدی می باشند که روز به روز نیز در حال گسترش هستند. در بسیاری از موارد کاربران مبتدی هدف این بد افزار ها بوده و تنها با قصد تبلیغات و یا سرقت اطلاعات شروع به فعالیت می کنند. یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد عدم تشخیص این ابزار های جاسوسی می باشد که تنها راهش استفاده از آنتی ویروس ها خواهد بود. Tafayor Security : Best AntiVirus for Android Pro Unlocked عنوان یک آنتی ویروس هوشمند و قدرتمند مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که توسط Youssef Ouadban Tech توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر بخواهیم توضیح خاص نسبت به این استارت اپ داشته باشیم می توان آن را ساده ترین و در عین حال یکی از قدرتمند ترین آنتی ویروس های موجود در مارکت اندروید دانست که بدون هیچ گونه پیچیدگی و تنها در چند دقیقه نتیجه ای بی نظیر را ارائه می دهد. تنها کافیست گزینه اسکن را لمس کنید و شاهد بررسی هوشمندانه تمامی قسمت های اسمارت فون خود باشید. در پایان اسکن دیوایس اطلاعات کامل و جامعی از تعداد خطرات شناسایی شده به نمایش گذاشته می شود که تمامی آن ها به صورت کاملا خودکار برطرف خواهند شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tafayor Security : Best AntiVirus for Android اندروید :

  • اسکن کامل و هوشمندانه دستگاه های اندرویدی برای شناسایی هر گونه نقض حریم خصوصی
  • سرعت بسیار بالای اسکن نسبت به دیگر ابزار های مشابه
  • نمایش اطلاعاتی کامل در رابطه با نتایج اسکن
  • محافظت از دیوایس در برابر هر گونه ویروس، تروجان و بد افزار
  • حذف کامل و دائمی هر گونه تهدیدی

اپلیکیشن Tafayor Security : Best AntiVirus for Android با بهره مندی از امکانات و قابلیت های مختلفش توسط توسعه دهنده خود با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید.

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به Tafayor Antivirus – Virus Cleaner تغییر داده شده است.



  • تغییرات نسخه 2.3.0

    • Fixed bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران