دانلود آخرین نسخه ــ نقش آفرینی SAO MD

دسته بندی:

SWORD ART ONLINE: Memory Defrag v2.6.1 – بازی جذاب “شمشیر افسانه ای: بازسازی خاطرات” برای اندروید یک نسخه جذاب و مهیج دیگر از سری بازی های Sword Art Online از کمپانی مطرح BANDAI NAMCO تست شده با اجرای آنلاین

SWORD ART ONLINE: Memory Defrag – شمشیر افسانه ای: بازسازی خاطرات عنوانی جذاب از یکی دیگر از بازی های مجموعه محبوب SWORD ART ONLINE کمپانی BANDAI NAMCO در سبک نقش آفرینی (Role Playing) می باشد که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است و اپلیکیشن برتر به درخواست شما دوستان عزیز آخرین نسخه آن را تهیه کرده و خدمت شما همراهان اپلیکیشن برتری معرفی می نماید. همانطور که اشاره شد، سازنده این بازی استودیوی ژاپنی معروف BANDAI NAMCO است که پیش تر با ساخت عناوین معروفی مثل Galaga Wars ، One Piece Treasure Cruise ، PAC-MAN ، Ridge Racer Draw And Drift ، NARUTO X BORUTO و همچنین سری بازی های معروف TEKKEN حسابی در سطح جهانی معروف و محبوب شده بود. بازی SWORD ART ONLINE: Memory Defrag درست مثل دیگر بازی ها، مانگاها، انیمه ها و آثار هنری مرتبط با این عنوان، با همان شخصیت پردازی های همیشگی طراحی شده است. در این بازی که به نقل از سازنده، یک بازی الگوبرداری شده از عناوین کلاسیک دو بعدی و آرکید در سبک Beat’em up می باشد، شما در نقش قهرمانان معروف این مجموعه از جمله Kirito, Sinon, Yuna و LLenn یک بار دیگر به سراغ ماجراجویی هایی مخاطره آمیز و پرتنش خواهید رفت و در مقابل دشمنان و چالش های زیادی قرار خواهید گرفت.

در بازی SWORD ART ONLINE: Memory Defrag که در سبک اصلی نقش آفرینی (RPG) عرضه شده، شما باید داستان قهرمانان معروف این مجموعه را دنبال کرده و در نقش آن ها، مأموریت های سختی را پشت سر بگذارید. در این بازی المان های مختلفی از ژانرهای گوناگون از جمله ماجرایی، اکشن و همچنین Hack n Slash به چشم می خورد. در SWORD ART ONLINE: Memory Defrag می بایست با سلاح های گوناگون برای مقابله با دشمنان مختلف آماده شوید. سیستمی جالب برای ارتقاء آیتم ها و سلاح های شما وجود دارد. یک تیم تشکیل دهید و مبارزات پیش رو را با دقت و نیروی بالا انجام دهید. شاید جذاب ترین بخش این بازی، همان بخش آنلاین آن باشد! برخلاف اغلب بازی های مشابه که بخش آنلاین آن ها صرفاً بخش هایی رقابتی به صورت انفرادی یا گروهی است، در SWORD ART ONLINE: Memory Defrag این بار شما می توانید در قالب یک بازی آنلاین و تیمی، مراحل بازی را به صورت مشارکتی (Co-op) انجام دهید و حسابی سرگرم شوید! برای این کار می توانید همراه با دوستان خود در سرورهای بازی مأموریت های گروهی را انجام دهید و یا به کلن های مختلف ملحق شوید و با اعضای آن تیم بازی کنید. بازی SWORD ART ONLINE: Memory Defrag اگرچه گرافیک خیلی پرجزئیات یا مدل سازی های سه بعدی ندارد، اما گیم پلی روان و داینامیک آن بسیار جذاب و سرگرم کننده است. این بازی به صورت Fast-paced Action Pack طراحی شده و این یعنی تمام روند بازی با سرعت بالا پردازش می شود. اگر به دنبال یک بازی جذاب اکشن و نقش محور هستید، همین حالا این بازی را از اپلیکیشن برتر دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید! قابل ذکر است که این بازی با بیشتر از 1 میلیون دانلود، موفق شده تا امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی از آنِ خود کند.



  • تغییرات نسخه 2.6.1

    • A few bugs fixed.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران