دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner SuperB Scanner Pro

دسته بندی:

QR and Barcode Scanner PRO v1.3.7 – اپلیکیشن بارکد اسکنر سریع و ایمن اندروید! نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

بارکد ها نیز همانند هر فایل دیگری دارای فرمت های مختلف و متنوعی هستند که توانایی نگهداری اطلاعات خاصی را در کد هایشان دارند! یکی از انواع بارکد هایی که در چند سال اخیر شاهد رشد آن هستیم، کیو آر کد ها می باشند که به نسبت دیگر بارکد های موجود می توانند اطلاعات متنوعی را در خود جای دهند. محبوبیت این کد های qr تا جایی پیش رفته است که توسعه دهندگان نیز اپ هایی متنوع را برای خواندن و یا تولید این کد ها ساخته اند. QR and Barcode Scanner PRO عنوان یک بارکد اسکنر سریع و ایمن اندروید می باشد که توسط Apps360 Team منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن یک محیط کاربر پسند و مجموعه ای از قابلیت های خاص کمک می کند تا به آسانی هر چه تمام تر بارکد های مورد نظرتان را اسکن نموده و اطلاعات موجود در آن ها استخراج نمایید. تنها کافیست دوربین را رو به روی بارکد مورد نظرتان بگیرید و شاهد استخراج اطلاعات در مدت زمانی بسیار کوتاه باشید. از مهم ترین ویژگی های این استارت اپ می توان به ساخت کد های کیو آر اشاره نمود؛ به گونه ای که برای این کار نیازی به ابزار های جانبی نیست و هر گونه اطلاعاتی را می توانید در بارکد های اختصاصی تان بگنجانید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه QR and Barcode Scanner PRO اندروید :

  • اسکن انواع بارکد های در فرمت های متنوع تنها با یک اشاره
  • حالت اسکن سریع و هوشمندانه
  • استفاده از فلش دوربین برای اسکن بارکد ها در محیط هایی با نور کم
  • اتصال به شبکه های وای فای تنها با اسکن های بارکد های qr
  • دسترسی داشتن به یک تاریخچه کامل از بارکد ها در هر زمانی

اپلیکیشن QR and Barcode Scanner PRO با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 1.49 دلاریش امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما قابلیت ها همه به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 1.3.7

    • Thanks for using SuberB Scanner PRO - QR code and Barcode Scanner! We bring regular updates to improve performance and reliability.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner  SkanApp

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner SkanApp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران