دانلود نسخه کامل Rescue the Lover

دسته بندی:

Rescue the Lover v1.4.1 Mod – بازی ماجراجویی دوست داشتنی نجاتِ معشوقه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rescue the Lover نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی OneSoft Global PTE. LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی OneSoft G l obal PTE. LTD پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده و خالق بازی هایی همچون Prison Escape: Stickman Adventure و Bob’s World – Super Adventure را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Rescue the Lover هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده و عالی، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Rescue the Lover اساساً یک بازی ساده و بامزه و دوست داشتنی است که فقط برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت طراحی شده است. این بازی بر پایه ایده بسیار ساده ای ساخته شده و علی رغم اینکه زرق و برق های گرافیکی خاصی ندارد و از گیم پلی و مکانیزم های ساده ای استفاده می کند، توانسته گیمر های زیادی را از سراسر جهان به خودش جذب کند و با بیش از 1.000.000 نصب فعال در مارکت اندروید به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های موبایلی تبدیل شود.

Rescue the Lover یک بازی تک لمسی است. این یعنی شما در طول بازی فقط باید یک کار انجام دهید و آن هم لمس کردن صفحه نمایش دستگاه تان است. در این بازی شما در نقش فردی قرار می گیرید که معشوقه اش توسط یک گروه خلافکار دزدیده شده است. حالا شما وظیفه دارید به دنبال معشوقه تان بگردید و او را از چنگال گروه خلافکار نجات دهید. برای اینکار شما باید از مراحل مختلف و موانع و چالش ها عبور کنید تا در نهایت بتوانید به معشوقه تان برسید. وقتی که در هر مرحله به یک مانع یا یک چالش می رسید چند انتخاب رو به رویتان قرار می گیرد که یکی از آنها درست است و شما را وارد مرحله بعدی می کند و باقی آنها غلط هستند و باعث می شود مجبور شوید آن مرحله را مجدداً آغاز کنید. معمولاً هم گزینه درست آن چیزی که شما در ابتدا فکر می کنید نیست. توسعه دهندگان عمداً سعی کرده اند جواب ها را به شکلی در نظر بگیرند که گیمر ها دائماً جواب اشتباه را انتخاب کنند و اتفاق های احمقانه ای که برای کاراکتر شان رخ می دهد را ببینند و خنده بر لب هایشان نقش ببندد. از افتادن در چاه گرفته تا سقوط از آسانسور و اسکلت شدن توسط لیزر، تمام جواب های اشتباه انیمیشن های خنده داری دارند که مطمئناً برای شما دیدنی و سرگرم کننده خواهند بود. Rescue the Lover توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده اش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی بدون دیدن تبلیغات، جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.1

    • - Bug fixes.
    • Thank you for playing our game!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران