دانلود Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus - ماشین حساب قدرتمند علمی و مهندسی اندروید

دسته بندی:

Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus v5.3.0.807 – اپلیکیشن ماشین حساب قدرتمند علمی و مهندسی اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار

Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus عنوان یک ماشین حساب قدرتمند علمی و مهندسی می باشد که توسط Scientific calculator 36 p l us توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به تاریخچه ماشین حساب ها داشته باشید، متوجه اهمیت بالای آن ها خواهید شد. ماشین حساب ها را به گونه ای می توان پایه و اساس رایانه های امروزی دانست. از ابتدای به وجود آمدن ماشین حساب ها تا به کنون روز به روز همراه با دیگر دستگاه های الکترونیکی این دیوایس ها نیز رشد کرده و با ارائه ویژگی هایی جدید تلاش می کنند که به مهندسان کمک نمایند. گرچه امروزه برنامه های مختلفی در این زمینه وجود دارند اما بسیاری از این استارت اپ ها هم چنان دارای محدودیت هایی هستند! محدودیت هایی که ما را وادار به خرید دستگاه های فیزیکی می کنند. از طرفی گرچه توانمندی انسان ها به انجام محاسبات بدون نیاز به ابزار کمکی افزایش پیدا کرده است؛ اما در هنگام انجام محاسبات پیچیده و دشوار همچنان به ماشین حساب ها نیازمند هستیم. ما در وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین ماشین حساب های اندرویدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ اما با این وجود قصد داریم تا در این پست شما را با عنوانی فوق العاده حرفه ای آشنا کنیم. Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus اپلیکیشنی است که نیاز های شما را به هر نوع ماشین حساب و یا ابزار محاسباتی برطرف می کند. هر آن چه که در یک ماشین حساب علمی و مهندسی به آن نیاز دارید در این برنامه موجود بوده و قادر خواهید بود که پیچیده ترین محاسبات را تنها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. به هر حال بهتر است این برنامه بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus ماشین حسابی حرفه ای و پر امکانات

چیزی که ماشین حساب Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus را خاص تر از سایر ابزار مشابه نشان می دهد مجموعه امکاناتی است که در اختیار ما قرار می دهد. مهم نیست که یک دانشجوی مهندسی هستید و یا اینکه با چندین سال سابقه در حال کار کردن می باشید! هر آن چیزی که به آن نیاز دارید در اختیار تان قرار داده می شود؛ از انجام محاسبات مثلثاتی گرفته تا حل کردن ماتریس های پیچیده و دشوار که حل کردن شان به صورت دستی ساعت ها از وقت شما را تلف می کند. از دیگر نکاتی که پس از نصب به طور قطع توجه شما را به خودش جلب می نماید؛ وارد کردن اعداد بدون هیچ گونه محدودیتی می باشد. هم چنین دقت محاسبات تنها به شما بستگی داشته و همانند دیگر ماشین حساب های موجود در بازار قادر به برنامه ریزی آن هستید.

ترکیبی از چند ماشین حساب در یک برنامه

همان گونه که می دانید ماشین حساب های گران قیمتی که ما به آن ها دسترسی داریم، هر کدام شان به نوعی امکانات و گزینه های محاسباتی متنوعی را در اختیار مان قرار می دهند. با این وجود تنها یک استارت اپ چند مگابایتی می تواند خلاء دسترسی نداشتن به آن ها جبران کرده و حتی محاسبات را سریع تر انجام دهد. برنامه Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus یک شبیه ساز فوق العاده حرفه ای از ماشین حساب های 991es plus و 991ex می باشد که دشوار ترین و حرفه ای ترین محاسبات را به سادگی انجام می دهند.

رابط کاربری فوق العاده و مینیمالیستی

یکی از نکاتی که گاها توجه ما را به خودش جلب می کند محیط پیچیده ای است که برخی از ماشین حساب ها از آن استفاده می کنند. از آن جایی که برنامه Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus یک شبیه ساز فوق العاده می باشد محیط کاربری آن نیز دقیقا همانند ماشین حساب های ذکر شده بوده و هیچ گونه گزینه پیچیده ای به چشم نمی خورد. تنها کافی است تا تنظیمات دلخواه خود را اعمل کرده و پس از آن شروع به انجام محاسبات و دریافت پاسخ هایی دقیق کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus اندروید :

  • انجام محاسبات پیچیده ریاضی، جبر و احتمال و برخی از محاسابت فیزیک تنها در یک محیط واحد
  • پشتیبانی از محاسبه انواع مشتق ها در مرتبه های مختلف، حل ماتریس ها و معادلات مثلثاتی پیشرفته
  • انجام محاسبات با دقت دلخواه و وارد کردن اعداد به صورت نامحدود
  • نمایش پاسخ ها با دقتی فوق العاده بدون هیچ گونه خطایی
  • شبیه سازی بی نظیر محبوب ترین ماشین حساب های جهان
  • رابط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Scientific Calculator 36, Calc 36 Plus با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه انجام محاسبات پیچیده توسط توسعه اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرف ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.3.0.807

    • Improved matrix and vector.
    • Faster calculation, fixed table problem.
    • Removed file permission.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران