دانلود نسخه کامل 911 Emergency Dispatch

دسته بندی:

A 911 Emergency Dispatcher v1.070 Mod – بازی نقش محور پاسخگوی اضطراری 911 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

A 911 Emergency Dispatcher نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Superson i c Studios LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و خالق بازی هایی همچون Hide ‘N Seek، Join Clash 3D و Ultimate Disc است. A 911 Emergency Dispatcher هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی ساده اش، تجربه یونیک و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی با بیش از 5.000.000 دانلود مورد استقبال استثنایی گیمر ها در مارکت اندروید قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های موبایلی است. اما اگر شما به زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارید، احتمالاً این بازی مناسب شما نیست. چراکه در A 911 Emergency Dispatcher شما در نقش یک پاسخگوی ۹۱۱ نقش آفرینی می کنید و باید با افرادی که به شما زنگ می زنند تعامل کنید. بدیهی است، برای تعامل کردن با آنها باید بتوانید متوجه صحبت هایشان بشوید. کار هایی که شما باید در این بازی انجام بدهید از بسیاری از جهات به بازی A 911 Operator شباهت دارد و اگر قبلاً A 911 Operator را امتحان کرده باشید و از آن خوش تان آمده باشد حتماً از A 911 Emergency Dispatcher هم خوشتان خواهد آمد.

در بازی A 911 Emergency Dispatcher شما نقش کاراکتری را ایفا می کنید که پاسخگوی ۹۱۱ است و به مشکلات افرادی که با ۹۱۱ تماس می گیرند رسیدگی می کند و در صورت نیاز نیرو های مختلف را به محل مورد نظر اعزام می کند. شما باید با افرادی که با شما تماس می گیرند تعامل کنید و سعی کنید بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و چه شرایطی پیش روی شماست. سپس می توانید با تصمیم گیری منطقی تان واکنشی را که فکر می کنید مناسب است اتخاذ کنید. گاهی اوقات فقط کافی است افرادی که تماس می گیرند را با صحبت کردن آرام کنید، گاهی اوقات باید امداد گران، آتش نشانان، نیروی‌های ضربت پلیس، گروه حفاظت از حیوانات، و… را به محل مورد نظر اعزام کنید، و گاهی اوقات هم باید مزاحم‌ ها که قصد سر کار گذاشتن شما را دارند نادیده بگیرید و آنها را به حال خودشان رها کنید. پس از هر تصمیم شما، بازی مشخص می کند که کار تان را درست انجام داده اید یا اشتباه. اگر کارتان را درست انجام داده باشید ترفیع می گیرید و در بازی پیشروی می کنید و می توانید به مراحل بالاتر بروید. A 911 Emergency Dispatcher امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات ؛ جایزه بی نهایت دریافت می کنید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران