دانلود نسخه کامل Loop Maker Pro

دسته بندی:

Loop Maker Pro – Music Maker v1.6 – اپلیکیشن موزیک میکر و دی جی حرفه ای اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 49.99 دلار برای اولین بار در ایران

اگر بخواهیم یک نظر سنجی در بین تمامی مردم و یا کاربران دستگاه های هوشمند داشته باشیم می توان به راحتی درک کرد که بخش زیادی از انسان های سراسر جهان علاقه بسیاری به موزیک دارند. در این میان برخی استعداد های نهفته هستند که توانایی بالایی در ساخت موزیک ها داشته و دارای خلاقیت کافی در این زمینه هستند. یکی از مشکلاتی که باعث می شود ما نتوانیم به پیشرفت کافی در زمینه تخصصی خود برسیم نا توانای مالی می باشد. با این وجود تکنولوژی کمک می کند که در برخی از موارد محدودیت ها را دور زده و بتوانیم خود را در زمینه مورد نظرمان محک بزنیم. Loop Maker Pro – Music Maker عنوان یک اپلیکیشن موزیک میکر و دی جی حرفه ای می باشد که توسط Gismart توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با فراهم سازی دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار حرفه ای کمک می کند که بتوانید به سادگی هر چه تمام تر، تنها با تکیه بر میزان خلاقیت تان موزیک هایی حرفه ای را بسازید. برنامه فوق امکانات گوناگونی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که در میان آن ها می توان به مجموعه ملودی های آماده اشاره کرد. این ملودی ها که در دسته بندی های مختلف خود قرار دارند کمک می کنند که با استفاده از ابزار دی جی به مرور زمان تمرین کرده و به سازنده موزیک حرفه ای تبدیل شوید. مجموعه پد های موجود شرایطی را فراهم می سازند که لوپ های دلخواه خود را ایجاد کرده و یک خروجی بی نظیر همانند یک دی جی حرفه ای دریافت نمایید. اگر قصد دارید که زیبایی موزیک های ساخته شده را به اوج برسانید از افکت های صوتی تعبیه شده غافل نشوید و بدون هیچ گونه محدودیتی نهایت بهره را از این ابزار ببرید. چندین لوپ، بخش هایی از موزیک ها را با یک دیگر ترکیب کنید و شاهد نتیجه ای فوق العاده باشید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Loop Maker Pro – Music Maker اندروید :

  • ساخت موزیک های مورد علاقه خود تنها با لمس پد ها!
  • مجموعه ای از پد های مختلف و متنوع برای نشان دادن توانایی های خود
  • ده ها ملودی اماده و از پیش تنظیم شده برای ساخت موزیک هایی حرفه ای
  • دسته بندی تمامی ملودی ها در گروه های متنوع
  • پشتیبانی از موزیک های مختلف در سبک های گوناگون
  • چندین افکت صوتی برای افزایش زیبایی هر جه بیشتر موزیک های تان
  • مجموعه ای از ابزار تخصصی برای تبدیل شدن به یک دی جی حرفه ای
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی و موزیک های ساخته شده

اپلیکیشن Loop Maker Pro – Music Maker با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 49.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این نرم افزار فوق العاده را به صورت کاملا رایگان از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.6

    • We're excited to introduce Loop Maker Pro Academy. Learn how to play music and become a real DJ. Don’t forget to share your feedback with us!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران