دانلود نسخه آخر Titan Player

دسته بندی:

Titan Video Player v1.1.1x – اپلیکیشن ویدئو پلیر حرفه ای تیتان مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Titan Video Player عنوان ویدئو پلیر حرفه ای و پر امکانات تیتان می باشد که توسط Uncontro l ler توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پس از موزیک ها، کلیپ های تصویری جزو فایل هایی هستند که ما در طول روز ممکن است که به طور مداوم اجرای شان کنیم. قطعا پلیر ها نقش مهمی در اجرای ویدئو ها با کیفیتی مناسب دارند. اگر دقت کرده باشید در بسیاری از موارد ویدئو پلیر های ساده حتی نمی توانند رایج ترین فرمت ها را اجرا کنند. به همین دلیل بر خلاف موزیک پلیر ها، به طور معمول کاربران از پخش کننده های ویدئویی جانبی استفاده می کنند. در هنگام انتخاب یک ویدئو پلیر باید به چندین نکته مختلف توجه داشته باشیم که در میان آن ها می توان به پشتیبانی از کدک های تصویری، کیفیت بالای پخش، کنترل ساده و آسان، اجرای روان و … اشاره کرد. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین این ویدئو پلیر ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ با این وجود در این پست نیز تصمیم داریم که شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. Titan Video Player بدون شک یکی از بهترین پخش کننده های صوتی بوده که کاربران به کمک آن می توانند بدور از هر گونه نگرانی فایل های ویدئویی خود را با کیفیتی مطلوب پخش کنند. هر آن چیزی که از یک پخش کننده ویدئویی انتظار می رود در تیتان ویدئو پلیر موجود بوده و تنها با یک اشاره می توانید به لیستی از تمامی کلیپ های موجود در حافظه داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید.

اجرای روان و با کیفیت ویدئو ها به کمک Titan Video Player

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شد، یکی از اصلی ترین ویژگی های ویدئو پلیر ها پخش روان و با کیفیت کلیپ های تصویری می باشد. کاربران اندرویدی به کمک Titan Video Player می توانند بدون هیچ گونه نگرانی در این زمینه، کلیپ های خود را با نهایت کیفیت و بدون هیچ گونه لگی اجرا نمایند. یکی از دلایلی که باعث این پخش روان می شود، استفاده تیتان ویدئو پلیر از حداکثر توانایی اسمارت فون و هم چنین شتاب دهنده سخت افزاری داخلی می باشد. این ویژگی باعث می شود که قطعات سخت افزاری و سیستم نرم افزاری بوست شده و پخشی بدون تاخیر و مشکل را تجربه نمایید.

پشتیبانی از فرمت های ویدئویی متنوع

ویدئو های مختلفی که ما در طول روز آن ها را اجرا می کنیم، هر کدام شان دارای یک فرمت خاص هستند. تنوع بالای این فرمت ها گاها باعث می شود که بسیاری از پخش کننده ها مورد حمایت و توجه کاربران قرار نگیرند. با این وجود Titan Video Player یکی از ویدئو پلیر هایی است که هر کسی را جذب خودش می کند. از پر طرفدار ترین فرمت های تحت پشتیبانی این استارت اپ می توان به MKV ،MP4 ،AVI ،MOV ،Ogg ،FLAC ،TS ،M2TS ،Wv و AAC اشاره کرد. علاوه بر این نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی این پخش کننده از فایل های صوتی نیز می باشد! این بدان معناست که با نصب این ویدئو پلیر با یک تیر دو نشان زده اید! زیرا نه تنها می توانید کلیپ های تصویری را پخش کنید، بلکه قادر خواهید بود که فایل های صوتی را نیز با کیفیتی مطلوب اجرا نمایید.

پخش فیلم ها همراه با زیرنویس

فیلم های سینمایی و سریال ها جزو محبوب ترین فایل های ویدئویی هستند که توسط کاربران اندرویدی اجرا می شوند. به طور معمول این فیلم ها به زبان اصلی بوده و آن ها را همراه با زیرنویس های شان دانلود می کنیم. در بسیاری از موارد ویدئو پلیر هایی که کاربران اندرویدی از آن ها استفاده می کنند، توانایی پخش زیرنویس ها را ندارند. با این وجود توسعه دهندگان Titan Video Player با دانستن این موضوع تلاش کرده اند که به کاربران خود کمک نمایند، که زیرنویس فیلم ها را در فرمت های گوناگونی تنها با یک اشاره اجرا کنند. همین موضوع این ویدئو پلیر را به یکی از بهترین پخش کننده های تصویری تبدیل کرده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Titan Video Player اندروید :

  • پخش فایل های ویدئویی با کیفیتی فوق العاده بالا
  • تجربه پخشی روان بدون هیچ گونه لگی
  • پشتیبانی از محبوب ترین فرمت های ویدئویی نظیر MKV ،MP4 ،AVI ،MOV ،Ogg ،FLAC و AAC
  • اسکن حافظه و نمایش لیستی از تمامی فایل های ویدئویی در دسترس
  • پشتیبانی از نمایش زیرنویس هنگام پخش ویدئو
  • سیستم چرخش خودکار، تنظیمات نسبت ابعاد، میانبر های لمسی برای کنترل صدا و روشنایی
  • شتاب دهنده سخت افزاری داخلی
  • پخش جریان های آنلاین ویدئویی
  • امکان پخش فایل های صوتی

اپلیکیشن Titan Video Player با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات این ویدئو پلیر پر امکانات را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1x

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران