دانلود نسخه کامل Realm Defense

دسته بندی:

Realm Defense: Hero Legends TD v2.6.7 Mod – بازی برج دفاعی هیجان انگیز اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت آنلاک) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Realm Defense: Hero Legends TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و دفاع برج از استودیوی Babeltime Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و نسبت به بازیهای مشابه با استفبال عالی روبرو شده است به طوری که تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند و می توان گفت از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای برج دفاعی اندروید است! با نصب Realm Defense: Hero Legends TD برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ به مکانی جادویی سفر کنید که در آن افراد به دفاع از سرزمین می پردازند و در مقابل دشمنانی حماسی، مبارزه می کنند! در مقابل شوالیه ها به مبارزه بپردازید و همراه با دیگر جنگ جویانی نظیر قهرمانان، ملکه یخی و دیگر دوستان خود متحد شوید به نبرد با دشمن بروید! نیرو های شیطانی با یک دیگر همراه شده اند و حمله می کنند ؛ هیچ کس نمی داند که آن ها از کجا می آیند و چرا چنین کاری را انجام می دهند! با قرار دادن برج های مختلف و نیروهای خاص در مسیر حرکت دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژی و دفاع از قلعه را تجربه بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی و دیفاینیز اندروید هستید که علی رغم حجم عالی طراحی اش عالی باشد و ارزش دانلود را نیز داشته باشد Realm Defense: Hero Legends TD را از دست ندهید.

بازی Realm Defense: Hero Legends TD را ما امروز در اپلیکیشن برتر به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به شامل بودن 100 مرحله مختلف با حالت های منحصر به فرد ؛ جهان های خاص با امکان استفاده از برج های منحصر به فرد در هر جهان ؛ رقابت در مسابقات برای نشان دادن مهارت خود و کسب امتیاز ؛ حضور انواع قهرمانان مختلف برای استفاده ؛ روبرو شدن با طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص ؛ صداگذاری فوق العاده و طراحی عالی بازی با محیط های کم نظیر اشاره کرد! برای دانلود رایگان بازی از اپلیکیشن برتر با ما همراه شوید!

توجه : در نسخه جدید اسم بازی به Realm Defense: Epic Tower Defense Strategy Game تغییر داده شده است.



  • تغییرات نسخه 2.6.7

    • Introduction of World 7- Elysium! 10 new levels of strategy and adventure. Uncover the mysteries of the world of the gods!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران