نسخه جدید و آخر Nightvision برای اندروید

دسته بندی:

Night Vision – Stealth Green Icon Pack v2.1 – اپلیکیشن آیکون پک جذاب نایت ویژن اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار

تمامی ما در زندگی خود به دنبال تغییر هستیم. تغییراتی که ما را از دیگران متمایز می کند و باعث می شود که هر توجهی به سوی ما جلب شود. با ورود تکنولوژی به زندگی انسان ها تمایل به تغییرات رفته رفته در این زمینه نیز رنگ پیدا کرد. با این وجود بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند علاقه دارند که اسمارت فون شان از هر لحاظی با بقیه متفاوت باشد. یکی از راه های ایجاد تغییرات در رابط کاربری دیوایس های اندرویدی استفاده از ابزار شخصی سازی می باشد. کاربران به کمک این ابزار قادر اند که تغییراتی در قسمت های مختلف ایجاد کرده و هر چیزی را متناسب با سلیقه شان تغییر دهند. یکی از بهترین این برنامه ها را می توان آیکون پک ها دانست؛ که وب سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون بهترین آن ها را در اختیار تان قرار داده است. Night Vision – Stealth Green Icon Pack عنوان آیکون پک جذاب نایت ویژن می باشد که توسط DrumDestroyer Themes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که مشخص می باشد اصلی ترین تفاوت این نرم افزار با سایر آیکون پک های معرفی شده سبک آیکون های موجود در آن است. این آیکون ها به گونه ای خاص و برای دید در شب طراحی شده اند و توسعه دهنده سعی کرده که با استفاده از یک رنگ سبز خاص نه تنها آیکون ها را زیبا تر نشان دهد بلکه آن ها را با ترس شما در شب هماهنگ کند! پس از نصب به چند صد آیکون متنوع برای برنامه های نصب شده و یا برنامه های سیستمی دسترسی خواهید داشت و می توانید هر کدام را با یک اشاره انتخاب کنید. علاوه بر آیکون ها به بیش از 200 تصویر زمینه اختصاصی نیز دسترسی دارید؛ والپیپر هایی که کاملا هماهنگ با آیکون ها طراحی شده اند. از دیگر ویژگی های این آیکون پک پشتیبانی از لانچر های معروف و پر طرفدار اندرویدی می باشد، با توجه به این موضوع نیاز نیست که برای استفاده از یک آیکون ها لانچر هایی خاص و بی کیفیت را نصب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Night Vision – Stealth Green Icon Pack اندروید :

  • مجموعه ای از آیکون های متنوع و خاص برای استفاده در شب
  • دسترسی به چند صد آیکون با طرح هایی کاملا متفاوت
  • استفاده از یک رنگ سبز ویژه در آیکون ها همانند ارواح!
  • مجموعه ای از 200 والپیپر اختصاصی طراحی شده، کاملا هماهنگ با آیکون ها
  • پشتیبانی از لانچر های معروف و معتبر در سراسر جهان
  • آیکون های داینامیک برای تقویم
  • گزینه ای برای درخواست ساخت آیکون توسط کاربر
  • جست و جو در میان آیکون با مرور دسته های تعیین شده

اپلیکیشن Night Vision – Stealth Green Icon Pack با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از آیکون ها و قابلیت هایی خاص توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.49 دلار منتشر شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1

    • Over 120 new icon requests! Premium icon requests now available, choose between 1, 3, or 5 requests to be added to next update as well as all other packs and future releases. Much more coming soon, thank you for your support!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران