دانلود نسخه کامل UltraViolet

دسته بندی:

Ultraviolet – Stealth Purple Icon Pack v2.0 – اپلیکیشن آیکون پک دایره ای شکل ماوراء بنفش اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار

در تمامی سیستم عامل ها برنامه های مختلفی وجود دارد که یکی از راه های شناسایی آن ها آیکون های شان می باشد! ممکن است دو استارت اپ یک ویژگی یکسان و خاص داشته باشند اما نماد ها کمک می کنند که آن دو از یک دیگر متمایز شده و بتوان به سادگی تشخیص شان داد. همان طور که قبلا نیز اشاره کرده ایم نرم افزار ها از آیکون های اختصاصی گوناگونی استفاده می کنند؛ در برخی از این اپ ها خواهید توانست آیکون را متناسب با نیاز های تان تغییر داده و یا اینکه مجبور به استفاده از نماد پیش فرض هستید. کاربران سیستم عامل اندروید به طور معمول با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند سعی می کنند که اینترفیس را متناسب با سیلقه خود شان تغییر دهند. یکی از بهترین این روش ها تغییر آیکون ها می باشد که به وسیله آیکون پک ها صورت می گیرد. Ultraviolet – Stealth Purple Icon Pack عنوان یک آیکون پک دایره ای شکل ماوراء بنفش می باشد که توسط DrumDestroyer Themes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافی است این استارت اپ فوق العاده را نصب کرده و به مجموعه ای نا محدود از انواع آیکون ها در رنگ بنفش دسترسی داشته باشید. یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار که باعث شده امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید، طراحی خاص آیکون هایش می باشد. همراه با این آیکون ها، تیم توسعه دهنده مجموعه ای از والپیپر های اختصاصی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که از هماهنگی بالایی با آیکون ها برخوردار اند. پشتیبانی این بسته فوق العاده از لانچر های گوناگون اندرویدی، شرایطی را فراهم می سازد که نیاز کاربران به ابزار جانبی و برنامه های شخص ثالث از بین رفته و بدون هیچ گونه محدودیتی رابط کاربری را تغییر دهند. کیفیت نماد ها بسیار بالا بوده و جلوه ای خاص به نمایشگر شما می بخشد. برای دسترسی شما به جدید ترین آیکون ها، تیم طراح سعی می کند که در هر هفته آپدیت هایی را ارائه دهد، این آپدیت ها شامل نماد هایی جدید هستند که از نرم افزار های پر طرفدار مارکت اندروید پشتیبانی می کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ultraviolet – Stealth Purple Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از نا محدود از انواع آیکون های دایره ای شکل ماوراء بنفش
  • کیفیت بسیار بالای آیکون ها، همراه با طرح های اختصاصی شان
  • مجموعه ای از والپیپر های اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • به روزرسانی های منظم برای دسترسی داشتن به جدید ترین آیکون ها
  • دسته بندی تمامی آیکون ها در گروه های مختلف
  • پشتیبانی از تمامی برنامه های نصب شده و پیش فرض اسمارت فون
  • آیکون های داینامیک برای تقویم گوگل

اپلیکیشن Ultraviolet – Stealth Purple Icon Pack با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود، و همچنین برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از آیکون های جذاب، توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات و نماد ها از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0

    • Over 120 new icon requests! Premium icon requests now available, choose between 1, 3, or 5 requests to be added to next update as well as all other packs and future releases. Much more coming soon, thank you for your support!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران