آخرین نسخه ــ آیکون پک InfraRED

دسته بندی:

InfraRED – Stealth Red Icon Pack v2.0 – اپلیکیشن آیکون پک جذاب قرمز رنگ اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 0.99 دلار

برای زیبایی صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی همیشه باید چند فاکتور مختلف را مد نظرمان داشته باشیم. یکی از مواردی که برخی از کاربران به آن اهمیت نمی دهند آیکون های موجود می باشد. تمامی نرم افزار ها در هر سیستم عاملی دارای یک نماد شخصی هستند؛ نمادی که باعث تشخیص و تمایز آن ها بین برنامه های مشابه می شود. استفاده طولانی مدت از یک استارت اپ با آیکونی یک نواخت در برخی از موارد محیط گوشی هوشمند را یک نواخت کرده و باعث کسل شدن کاربر می شود. به همین دلیل نیاز است که به طور مستمر توجه ویژه ای رابط کاربری داشته و آن را مداوم تغییر دهیم. همان طور که اشاره کردیم بخش عظیمی از رابط کاربری به وسیله آیکون ها پوشانده شده است و با ایجاد تغییرات در این فاکتور مهم می توان اینترفیس را تغییر داد. InfraRED – Stealth Red Icon Pack عنوان یک آیکون پک جذاب قرمز رنگ می باشد که توسط DrumDestroyer Themes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر خاطر تان باشد ما در پست های گذشته آیکون پک نایت ویژن را در اختیار تان قرار دادیم؛ آیکون پکی که با جلوه های خاص خود باعث دگرگونی نمایشگر می شد. این نسخه از آیکون پک نیز دقیقا همانند نایت ویژن بوده و تنها تفاوت اش قرمز رنگ بودن آیکون های موجود در آن می باشد! این بسته فوق العاده اجازه می دهد که آیکون ها را متناسب با سلیقه شخصی سازی انتخاب کرده و محیط را به کلی شخصی سازی کنید. چند صد آیکون گوناگون در اختیار شما عزیزان قرار دارد که برای دسترسی به آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید. تیم توسعه دهنده برای افزایش جذابیت آیکون ها چندین تصویر زمینه اختصاصی نیز طراحی و ارائه کرده است که از هماهنگی بالایی با نماد ها برخوردار اند. آیکون های موجود در این مجموعه به مرور زمان به روز رسانی شده و شرایطی را فراهم می سازند که به جدید ترین سبک نماد ها در اندروید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این محیط برنامه بسیار ساده است و مبتدی ترین کاربران نیز می توانند از آن استفاده کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه InfraRED – Stealth Red Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های زیبا و فوق العاده قرمز رنگ
  • آیکون هایی بی نظیر در سبک نایت ویژن با طراحی خاص
  • دسترسی به بیش از 200 والپیپر اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • گزینه ای برای جست و جو در آیکون ها بر اساس دسته بندی های موجود
  • پشتیبانی از مجموعه لانچر های پر طرفدار اندرویدی
  • امکان ارسال درخواست برای توسعه دهنده و دریافت آیکون دلخواه تان
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن InfraRED – Stealth Red Icon Pack با بهره مندی از مجموعه طرح هایی فوق العاده و زیبا توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این آیکون پک فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به نماد ها از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0

    • Over 120 new icon requests! Premium icon requests now available, choose between 1, 3, or 5 requests to be added to next update as well as all other packs and future releases. Much more coming soon, thank you for your support!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران