دانلود ــ موتور و ماشین سواری RCD

دسته بندی:

Russian Car Drift v1.9 Mod – بازی دریفت با ماشین های روسی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Russian Car Drift – دریفت با ماشین های روسی یک بازی ماشین سواری سرگرم کننده و محبوب از استودیوی Carlovers Games مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول نامحدود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد! آیا تا به امروز رویای این را در سر داشته اید که از میان کلکسیون ماشین های خود یکی را انتخاب کنید و سپس با سفارشی سازی آن به کشیدن دریفت مشغول شوید؟! بازی Russian Car Drift این امکان را برای شما مهیا کرده است تا از میان ماشین های روسیه ای مختلفی که پیش روی تان قرار دارد به دلخواه یکی را انتخاب کنید و سپس با سفارشی سازی بخش های مختلف ان از جمله رنگ، تعلیق، چرخ ها و … یک ماشین رویایی را بسازید و در نهایت وارد پیست مسابقات دریفت شوید! کنترلرهای لمسی آسان به شما این امکان را می دهند تا به آسان ترین شکل ممکن دریفت هایی جانانه را بکشید و به کسب پول و امتیاز بپردازید! دو حالت مختلف تک نفره و آنلاین به شما این امکان را می دهد تا برای روزها سرگرم باشید! در حالت تک نفره به کشیدن دریفت و کسب تجربه بپردازید و در حالت آنلاین با ده تن از دوستان خود از سراسر دنیا وارد رقابت های نفس گیر دریفت شوید و نهایت هیجان را تجربه کنید. بازی Russian Car Drift نسبت به حجم کمش خوب طراحی شده است و از محبوب ترین بازیهای دریفت اندروید به شما می رود که حالا جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد!

بازی Russian Car Drift تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران سراسر دنیا از GOOGLE PLAY دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلیدی بازی نیز می توان به مواردی چون امکان سفارشی سازی رنگ خودرو با رنگ ها و استیکرهای مختلف، امکان سفارشی سازی بدنه خودرو شامل اگزوز، چرخ، گلگیر و غیره، امکان تنظیم تعلیق اختصاصی برای خودرو، ارتقا عملکرد خودرو با کارهای مختلف، کسب درآمد برای باز کردن ماشین های جدید و … اشاره کرد! شما می توانید همین الان عکس هایی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید آخرین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود کنید و برای ساعت ها سرگرم شوید.

تغییرات نسخه ی V1.9 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران