دانلود نسخه کامل WhatsTool: Toolkit for WhatsApp

دسته بندی:

[WhatsTools for WA Status Saver, Chat, Tricks v2.1.6 [Unlocked – اپلیکیشن مجموعه ابزار کاربردی واتس آپ مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 6.99 دلار تقدیم شما عزیزان

بی شک تمامی شما کاربران با مسنجر واتس آپ آشنا هستید؛ یکی از بهترین پیام رسان های اندرویدی که میلیون ها کاربر در سراسر جهان برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنند. واتس آپ نیز همانند دیگر مسنجر ها دارای محدودیت هایی است که به کمک آن ها می تواند سیاست های حریم خصوصی را کنترل نموده و از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری نماید. اما برخی از این محدودیت ها بسیار غیر ضروری هستند! به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان با انتشار ابزار خاص خود سعی در از بین بردن چنین محدودیت هایی دارند. WhatsTools for WA Status Saver, Chat, Tricks Pro Unlocked عنوان مجموعه ای از ابزار کاربردی واتس آپ می باشد که توسط EveryDay Tools برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ابزار های گوناگونی در این اپلیکیشن فوق العاده گنجانده شده است که در میان آن ها می توان به قابلیت ویژه ذخیره سازی استاتوس ها اشاره کرد، به گونه ای که با بهره مندی از آن می توانید هر گونه تصویر و ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط مخاطبین خود را ذخیره کرده و آن ها با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر قصد ارسال یک پیام خاص را به تمامی مخاطبین تان دارید نیازی به صرف زمان نیست و در مدتی بسیار کوتاه و تنها با یک اشاره قادر به ارسال پیام تان به تمامی مخاطبین خود خواهید بود. علاوه بر این اپ فوق با برقراری دسترسی شما به یک دیتابیس عظیم هر گونه نیاز را به انواع گیف ها و کپشن استاتوس ها برطرف می سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WhatsTools for WA Status Saver, Chat, Tricks اندروید :

  • امکان ارسال یک پیام خاص به تمامی مخاطبین خود تنها با یک اشاره
  • توانایی ذخیره سازی استاتوس ها و اشتراک گذاری آن ها با دیگران
  • مجموعه ای از کپشن ها برای استاتوس های مختلف در دسته بندی های گوناگون
  • امکان شروع مستقیم به چت با دیگران بدون نیاز به ذخیره سازی شماره تماس آن ها
  • مجموعه ای از گیف های متنوع و خنده دار
  • حالت ارسال پاسخ سریع به پیام های دریافتی

اپلیکیشن WhatsTools for WA Status Saver, Chat, Tricks با بهره مندی از مجموعه ابزار هایی متنوع توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 6.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 2.1.6

    • - Home Screen - With More section to find tools easily Automatic Sender Issue fix for Many Phones. PDF Sending Issue fix.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران