نسخه جدید و آخر Darko

دسته بندی:

Darko – Icon Pack v3.3 – اپلیکیشن آیکون پک تیره و منحصر به فرد دارکو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

آیکون ها، ویجت ها، تم ها، تصاویر زمینه، نوار های کشویی و … جزو چندین موردی هستند که شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر آن ها را تغییر داده و اینترفیس اسمارت فون خود را شخصی سازی نمایید. یکی از بهترین راه ها برای شخصی سازی رابط کاربری استفاده از لانچر ها می باشد؛ به گونه ای که تمامی موارد نمایش داده شده را تغییر داده و همه چیز را دگرگون می سازد. اما با تمامی این تفاسیر ممکن است آیکون های پیش فرض این لانچر ها جذاب نباشند. در چنین شرایطی کاربران با نرم افزار هایی خاص می توانند آیکون ها را به سادگی هر چه تمام تر تغییر دهند! یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تغییرات گسترده در آیکون ها، استفاده از آیکون پک ها می باشد. Darko – Icon Pack عنوان آیکون پک تیره و منحصر به فرد دارکو می باشد که توسط PhunktasticDesigns توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یکی از بهترین آیکون پک های اندرویدی می باشد؛ به گونه ای که تنها کافی است آن را نصب کرده و به بیش از 3400 نماد گوناگون دسترسی داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های این بسته می توان به طراحی خاص آیکون ها و رنگ های به کار رفته شده در آن ها اشاره کرد. کیفیت طرح ها بسیار بالا بوده و جذابیت نمایشگر را دو چندان می کنند. در کنار آیکون ها مجموعه ای از 40 تصویر زمینه اچ دی در دسترس می باشد که از هماهنگی بالایی با نماد ها برخوردار بوده و زیبایی آن ها را دو چندان می سازند. تنها کافی است آیکون های دلخواه تان را انتخاب کرده و با یک اشاره آن ها را با نماد های اصلی برنامه ها جابجا کنید. با توجه به پشتیبانی آیکون پک دارکو از لانچر های متنوع و گوناگون، هیچ گونه نیازی به نصب ابزار های جانبی و لانچر های خاص نبوده و خواهید توانست در هر زمانی نیاز های تان را به یک تغییر بزرگ برطرف سازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Darko – Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به بیش از 3400 آیکون متنوع و گوناگون
  • کیفیت بسیار بالای آیکون ها همراه با رنگ هایی تیره و خاص
  • دسترسی به بیش از 40 تصویر زمینه منحصر به فرد و گوناگون
  • هماهنگی بالای تصاویر زمینه با آیکون ها
  • جست و جو در میان لیست آیکون ها
  • پشتیبانی از آیکون های داینامیک تقویم ( تنها در نووا لانچر )
  • به روز رسانی های مرتب برای دسترسی به آیکون های جدید

اپلیکیشن Darko – Icon Pack با بهره مندی از آیکون هایی زیبا با رنگ هایی خاص توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت کرده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.3

    • No changelog
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران