دانلود National Geographic Subscribed - برنامه رسمی نشنال جئوگرافیک مخصوص اندروید!

دسته بندی:

[National Geographic v7.4.0 [Subscribed – اپلیکیشن رسمی نشنال جئوگرافیک اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار تقدیم شما عزیزان

ما انسان ها در دنیایی زندگی می کنیم که در هر نقطه از آن در هر لحظه ای رویدادی خاص در حال وقوع است؛ دو کشور در حال جنگیدن هستند، درختان و جنگل ها در حال نابودی، حیوانات در حال محافظت از قلمرو خود و شرایط آب و هوایی در حال تغییرات مداوم! دیدن این اتفاقات از نزدیک بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است اما به دلایل محدودیت های بسیار، ما نمی توانیم در هر لحظه در نقطه ای خاص حاضر شویم. موضوع فوق در ژانویه سال 1888 باعث شد تا سه ماجراجو گرد هم جمع بیایند و انجمنی از جغرافی دانان، زیست شناسان، فرماندهان، پزشکان و … را تشکیل دهند که وظیفه آن ها ساخت مستند هایی از اتفاقات سراسر جهان می باشد. این انجمن با گرد آوری اطلاعاتی متنوع کمک کرد تا با فرهنگ های مردمان سراسر جهان آشنا شویم و سبک زندگی شان را مشاهده کنیم. National Geographic Subscribed عنوان برنامه رسمی نشنال جئوگرافیک مخصوص اندروید می باشد که توسط همین گروه توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با برقراری دسترسی شما به یک دیتابیس عظیم کمک می کند تا جهان را به شکلی دیگر و کاملا متفاوت از قابی زرد رنگ مشاهده کنید و اطلاعات خود را در هر زمانی افزایش دهید. به نقاط مختلف جهان سفر کنید و با آداب و رسوم مردمان مختلف آشنا شوید. همان طور که اشاره کردیم، این استارت اپ و پایگاه اطلاعاتش کمک می کند تا نقاط ناشناخته را نظاره گرد بوده و از هر گونه تغییراتی در طبیعت را به طور شگفت انگیزی درک کنید. طبق توضیحات بالا آرشیو این برنامه از سال 1888 میلادی شروع شده و تا به امروز بیش از 3 هزار ویدئو مستند را در خود جای داده است که به تمامی آن ها دسترسی خواهید داشت. تصاویر اچ دی شما را محو خود می کند و تفکر شما را نسبت به دیگر مناطق کره زمین تغییر می دهد.

اپلیکیشن National Geographic با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی آن را از لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما بر خلاف نسخه اصلی گوگل پلی همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 7.4.0

    • Bug fixes and improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران