نسخه جدید و آخر Kaptioned برای اندروید

دسته بندی:

Kaptioned v6.7 – اپلیکیشن افزودن خودکار زیرنویس به ویدئو در اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 49.99 دلار

Kaptioned عنوان یک اپلیکیشن افزودن خودکار زیرنویس به فایل های ویدئویی می باشد که توسط Kaptioned inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مشاهده و پخش کلیپ های ویدئویی یکی از رایج ترین کار هایی است که کاربران اسمارت فون های اندرویدی انجام می دهند. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که معمولا بیش از 85 درصد کاربران در هنگام اجرای یک فایل ویدئویی کوتاه آن را در حالت بی صدا اجرا می کنند! این موضوع باعث می شود که در بسیاری از موارد کلیپی که حتی توسط تیمی حرفه ای ساخته شده است مورد توجه کاربران در فضای مجازی و یا پیام رسان ها قرار نگیرد. یکی از بهترین راه ها برای آگاه کردن کاربران از موضوع ویدئو ها استفاده از زیرنویس می باشد. با افزودن زیرنویس به کلیپ های ویدئویی حتی اگر کاربر، صدای گوشی هوشمند را نیز قطع کند، هم چنان می تواند از موضوع کلیپ مطلع شود. با این وجود افزودن زیرنویس به فایل های ویدئویی نیز خود دارای مراحل پیچیده ای است. علاوه بر این اگر حتی بتوانید از نرم افزار های حرفه ای برای افزودن زیرنویس ها استفاده کنید، باید در زبان انگلیسی بسیار قوی باشید! در غیر این صورت افزودن ساب تایتل ها به فایل های ویدئویی بسیار هزینه بر است. با توجه به این موضوع قصد داریم که همانند همیشه یک راهکار فوق العاده در اختیار تان قرار دهیم. راهکاری که نه تنها نیاز شما را به هر گونه تخصصی از بین می برد، بلکه کمک می کند که به صورت کاملا رایگان زیرنویس ها را به فایل های ویدئویی تان اضافه کنید. برنامه Kaptioned یکی از بهترین گزینه های ممکن برای افزودن زیرنویس به کلیپ های تصویری تان می باشد. تنها کافی است که ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کرده و همه چیز را به این استارت اپ بسپارید.

افزودن خودکار زیرنویس به ویدئو از طریق Kaptioned

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم، یکی از اصلی ترین امکانات و ویژگی های برنامه Kaptioned افزودن زیرنویس به صورت کاملا خودکار به فایل های ویدئویی می باشد. چیزی که باعث محبوبیت این نرم افزار در بین دیگر اپ های مشابه شده است، استفاده آن از یک هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمند می باشد. این هوش مصنوعی تمامی صدای ویدئو را با دقتی بسیار بالا آنالیز کرده و حتی قادر است کلماتی را که با لهجه های گوناگون ادا می شوند را به آسانی شناسایی کند. علاوه بر این هیچ گونه گزینه پیچیده ای در رابط کاربری دیده نشده و همه چیز تنها با چند لمس ساده صورت می پذیرد.

ایجاد تغییرات در زیرنویس های خودکار

زیرنویس هایی که به صورت خودکار به ویدئو های شما افزوده می شوند به دلیل استفاده برنامه از هوش مصنوعی دارای دقت بسیار بالایی هستند. با این وجود گاها مشکلاتی در متن زیرنویس ها دیده می شود که امری اجتناب ناپذیر است. با این حال اپلیکیشن Kaptioned به شما اجازه می دهد که به سادگی هر چه تمام تر زیرنویس هایی را که به صورت خودکار به فایل ویدئویی اضافه شده اند مشاهده کرده و در صورت نیاز هر گونه تغییراتی را در متن آن ها به وجود آورید تا یک کلیپ بدون نقص داشته باشید.

شخصی سازی نوع متن ها

در کنار تمامی امکانات فوق العاده ای که برنامه Kaptioned در اختیار کاربرانش قرار می دهد، این اجازه را داده که متن ها را به صورت کاملا دلخواه شخصی سازی کنید. پیش از شروع فرآیند افزودن زیرنویس خودکار به فایل های ویدئویی می توانید نوع فونت و اندازه آن را مشخص ساخته و یا اینکه متن ها را در رنگی دلخواه تان به فایل های ویدئویی اضافه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Kaptioned اندروید :

  • افزودن خودکار زیرنویس به فایل های ویدئویی
  • استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش دقت در افزودن متن ها
  • افزودن زیرنویس به قسمت های دلخواهتان از کلیپ های تصویری
  • توانایی شخصی سازی رنگ، اندازه و فونت زیرنویس ها
  • امکان ایجاد تغییرات در زیرنویس افزوده شده به ویدئو و ویرایش آن
  • گزینه ای مناسب برای تولید کنندگان محتوا

اپلیکیشن Kaptioned با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه ایجاد و افزودن خودکار زیرنویس به فایل های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 49.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.0 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.7

    • Fixed subtitles getting cut off on the edges
    • Other small improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران