دانلود ــ موزیک پلیر Dropp

دسته بندی:

Dropp Music Player for MP3 v1.0.10 – اپلیکیشن موزیک پلیر گرافیکی و با کیفیت اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

Dropp Music Player for MP3 عنوان یک موزیک پلیر گرافیکی و با کیفیت اندرویدی می باشد که توسط Dropp Soft توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پلیر های صوتی و تصویری جزئی جدایی ناپذیر از اسمارت فون های اندرویدی به شمار می روند. استفاده مداوم ما از این پلیر ها فرصتی را فراهم کرده که توسعه دهندگان مختلفی به ساخت و انتشار این پخش کننده ها روی بیاورند. هر کدام از این برنامه ها دارای نقاط قوت و نقاط ضعف مختلفی هستند. یکی از اصلی ترین نقاط ضعفی که در بسیاری از آن ها می توان دید رابط کاربری شان می باشد. به طور معمول اصلی ترین دلیل این مشکل عدم داشتن تیم طراح حرفه ای است. در نقطه مقابل این دسته از پخش کننده ها، برخی از آن ها نیز یک UI حرفه ای داشته و از همین طریق توجه کاربران بسیاری را در سراسر جهان به سمت خود جلب نموده اند. اگر بخواهیم به یکی از جدید ترین این موزیک پلیر ها اشاره کنیم بدون شک Dropp Music Player for MP3 یکی از آن ها است. این نرم افزار که توسط شرکت معتبر دراپ سافت توسعه داده شده است، نه تنها از یک رابط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب بهره می برد، بلکه اجازه می دهد که فایل های صوتی خود را در فرکانس مناسب و با کیفیتی بی نظیر اجرا نمایید. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به موزیک هستید این اپ هوشمند را از دست ندهید و برای دریافت و آشنایی هر چه بیشتر با آن، ما را همراهی کنید.

Dropp Music Player for MP3 پلیری خاص با محیط کاربری دلچسب

همان گونه که از عنوان پست نیز می توان فهمید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت نرم افزار Dropp Music Player for MP3 رابط کاربری بی نقصش می باشد. محیط این پلیر با المان هایی زیبا طراحی شده و لذت گوش دادن و مدیریت آهنگ ها را چندین برابر می کند. لیست موزیک های موجود در حافظه در هفت حالت مختلف قابل نمایش است، حالت هایی که از پر طرفدار ترین آن ها می توان به نمایش موزیک ها در قالب دسته بندی پوشه ای و یا نمایش موزیک ها بر اساس خواننده اشاره کرد. بر خلاف دیگر ابزار مشابه موجود در مارکت اندروید نوار پیشرفت موجود در دراپ موزیک پلیر به صورت مواج بوده که همین موضوع زیبایی آن را دو چندان نموده است.

پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی

از دیگر نکاتی که هر کاربری در هنگام دانلود پلیر ها باید به آن توجه داشته باشد؛ فرمت هایی است که نرم افزار از آن ها پشتیبانی می کند. بر خلاف آن چه که تصور می کنید، موزیک پلیر Dropp Music Player for MP3 نه تنها دارای یک UI زیبا است، بلکه از محبوب ترین فرمت های صوتی نظیر MP3 ،WAV ،FLAC و … پشتیبانی کرده و اجازه خواهد داد که آهنگ های مورد علاقه تان را بدون هیچ گونه محدودیتی اجرا کنید. اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که لیستی از موزیک ها را بیشتر از دیگر فایل های موجود در حافظه اجرا می کنید، قادر خواهید بود که برای داشتن یک دسترسی سریع و آسان به تمامی آن ها، یک لیست پخش ایجاد نمایید.

دسترسی به باند های اکولایزر

همه ما با توجه به سلیقه خود، سبکی از موسیقی را بیشتر از هر سبک دیگری می پسندیم. بر خلاف آن چه که تصور می کنید، پخش موزیک ها در سبک دلخواه تان، در برخی از فرکانس های صوتی بسیار دل نشین تر است. شما قادر خواهید بود که از طریق دسترسی داشتن به باند های اکولایزر در موزیک پلیر Dropp Music Player for MP3 این فرکانس های صوتی را به سادگی هر چه تمام تر تنظیم کرده و جذابیت پخش موزیک ها را چندین و چند برابر کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dropp Music Player for MP3 اندروید :

  • پخش فایل های صوتی در فرمت های گوناگون با کیفیتی بسیار بالا
  • نمایش لیست موزیک ها بر اساس هفت معیار مختلف
  • مشاهده نوار پیشرفت پخش موزیک به صورت یک نوار مواج
  • ایجاد لیستی از موزیک های مورد علاقه تان
  • استفاده از موزیک های موجود در حافظه به عنوان آهنگ زنگ
  • دسترسی داشتن به چندین باند اکولایزر و ایستگاه از پیش تنظیم شده
  • دو حالت فوق العاده پیشرفته Shuffle و loop با تنظیمات گسترده
  • تایمر خواب برای توقف خودکار پخش موزیک
  • تنظیماتی خاص و کاربردی برای انواع کاربران
  • ابزارک های فوق العاده برای مدیریت پخش
  • موتور پخش صوتی بهینه شده برای مصرف کم باتری
  • رابط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب

اپلیکیشن Dropp Music Player for MP3 با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود در زمینه های گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.10

    • Fixed crashes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ موزیک پلیر  Poweramp

دانلود برنامه ــ موزیک پلیر Poweramp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران