دانلود نسخه جدید GFX Tool برای موبایل

دسته بندی:

GFX Tool for PUBG – Game Launcher & Optimizer v10.0.6 – اپلیکیشن گیم لانچر و ابزار بهینه سازی گرافیک بازی اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 13.99 دلار

GFX Tool for PUBG – Game Launcher & Optimizer عنوان یک گیم لانچر و بهینه ساز گرافیک بازی های اندرویدی می باشد که توسط tsoml توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از دلایل محبوبیت بالای دستگاه های هوشمند، پشتیبانی آن ها از بازی های رایانه ای می باشد؛ بازی هایی که روز به روز قوی تر شده و علاوه بر داستان های جذاب شان گرافیک آن ها ما را متعجب می کند. گرافیک بالای برخی از این بازی ها گاها باعث می شود که اسمارت فون مان توانایی اجرای روان آن ها را نداشته و نتوانیم از یک گیم پلی روان نهایت لذت را ببریم. معمولا این مشکل در بازی های آنلاینی نظیر پابجی، فورتنایت، کال اف دیوتی و … دیده می شود؛ بازی هایی که نه تنها دارای گرافیک بسیار بالایی هستند، بلکه حجم آن ها زیاد بوده و به صورت آنلاین اجرا می شوند. به طور معمول بازی ها تنظیماتی را برای ایجاد تغییرات در گرافیک ارائه می دهند که گسترده نبوده و تنها نیاز های اولیه را برآورده می کند. به همین دلیل اگر می خواهید که گوشی هوشمند تان بازی های مورد علاقه شما را به آسانی اجرا کند به ابزار جانبی نیاز دارید. نرم افزار GFX Tool for PUBG – Game Launcher & Optimizer یک گزینه مناسب برای ایجاد تغییرات در گرافیک بازی ها می باید. این برنامه با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از امکانات گسترده کمک می کند که گرافیک بازی ها را در سطوح حرفه ای تغییر داده و یک گیم پلی روان را تجربه نمایید. همان طور که از نام آن می توان فهمید، این اپ هوشمند برای بازی های آنلاینی نظیر پابجی طراحی شده است و FPS را افزایش می دهد. برای هر کدام از تنظیمات موجود، چندین گزینه متنوع وجود دارد که بر اساس سطح توانایی گوشی هوشمند تان قادر به فعال سازی هر کدام شان هستید. گرچه منو نرم افزار ممکن است اندکی گیج کننده باشد اما اگر شما نیز جزو علاقه مندان به بازی های آنلاین اکشن باشید با تمامی اصطلاحات آشنا بوده و تنظیم اش تنها چند دقیقه زمان می برد. علاوه بر این پس از اجرای بازی ها اسمارت فون تلاش می کند که حداکثر منابع پردازشی را در اختیار گیم ها قرار داده و تجربه خود را بهبود بخشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GFX Tool for PUBG – Game Launcher & Optimizer اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از تنظیماتی متنوع برای بهینه سازی اجرای بازی های اندروید
  • ایجاد تغییرات در گرافیکی بازی های آنلاینی نظیر پابجی، فورتنایت و …
  • اجرای بازی ها در وضوح دلخواه و افزایش fps برای کسب تجربه ای جدید
  • پیکربندی سریع نرم افزار برای اجرای یک بازی لذت بخش
  • اختصاص بیشترین سطح منابع پردازشی به بازی های در حال اجرا

اپلیکیشن GFX Tool for PUBG – Game Launcher & Optimizer با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 13.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده ان را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 10.0.6

    • - Updated for BGMI
    • - Added support for Android 11
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران