دانلود نسخه کامل Bookshelf

دسته بندی:

Cambridge Bookshelf v2.1.8.2 – قفسه کتاب انتشارات کمبریج برای اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

دانشگاه کمبریج یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه ها در سراسر جهان است. این دانشگاه صد ها سال است که بی وقفه فعال بوده و در حوزه های مختلف علمی به تربیت دانشجویان پرداخته است. در سال 1534 هنری هشتم، پادشاه انگلستان دستور ایجاد انتشارات کمبریج را صادر کرد. به موجب این دستور، بزرگترین انتشارات علمی زمان زیر نظر دانشگاه کمبریج آغاز به کار کرد و حالا بعد از پانصد سال هنوز هم فعال است. در این انتشارات کتاب های بسیاری منتشر می شود که موضوعاتی مثل علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، دارو، فنی و مهندسی و زبان را در بر می گیرند. کتاب های این انتشارات در زمینه زبان شناسی از جمله معتبرترین کتاب ها در سطح جهان هستند. زمان زیادی است که کتاب ها به حالت کامپیوتری در آمده اند و کتاب های کاغذی دیگر به مانند گذشته مورد استفاده قرار نمی گیرند. انتشارات دانشگاه کمبریج هم مطابق با نیاز های زمان، کتاب های خود را به حالت الکترونیکی منتشر می کند. کاربران به این طریق می توانند خیلی راحت تر و سریع تر به کتاب های مورد نظر خود از این انتشارات دست پیدا کنند و امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که به وسیله آن می توانید کتاب های انتشارات کمبریج را روی گوشی هوشمند خود مطالعه کنید. Cambridge Bookshelf عنوان یک اپلیکیشن برای دانلود کتاب های انتشارات دانشگاه کمبریج، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Cambridge Learning (Cambridge University Press) توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به عناوین محبوب و پرطرفداری در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشید و با مطالعه آن ها گستره دانش خود را افزایش دهید. تمام کتاب ها مستقیما توسط انتشارات کمبریج تهیه می شوند و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ها صورت نگرفته است. با یک نام کاربری می توانید این برنامه را روی چندین دستگاه داشته باشید و روی همه آن ها به همه کتاب هایتان به صورت یکجا دسترسی داشته باشید. امکان اضافه کردن بوکمارک و یادداشت نیز وجود دارد و این اطلاعات هم روی دستگاه های دیگر در دسترس خواهند بود. پس از بارگیری کتاب ها می توانید آن ها را به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cambridge Bookshelf اندروید:

  • دانلود و خرید کتاب در موضوعات مختلف از قدیمی ترین انتشارات جهان
  • قابلیت استفاده از یک اکانت روی دستگاه های مختلف
  • هماهنگی سازی کامل تمامی اطلاعات با تمامی دستگاه ها
  • امکان اضافه کردن بوکمارک و یادداشت
  • دسترسی آفلاین به همه کتاب ها، پس از بارگیری آن ها

اپلیکیشن Cambridge Bookshelf یک برنامه عالی برای دریافت کتاب های معتبر از یکی از بزرگترین منابع انتشاراتی جهان است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 3.0 از 5.0 را کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.1.8.3

    • Implementation of changes and bug fixes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران